تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در چند قدمی صعود به لیک یک کشور/مالک باشگاه: خواستار حمایت هواداران از تیم شد

مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر از هواداران این تیم خواست در بازی‌های پایانی از این تیم حمایت کنند تا مسیر صعود به لیگ‌ یک با حمایت آن‌ها هموارتر شود.

کد خبر: ۱۲۹۹۴۹
۰۰:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

تیم فوتبال خلیج ماهشهر در چند قدمی صعود به لیک یک کشور/مالک باشگاه: خواستار حمایت هواداران از تیم شد
به گزارش دیدارنیوز_خوزستان : باشگاه خلیج فارس ماهشهر با تکیه بر بازیکنان جوانان و بومی و با دانش مربیان و کادر فنی باشگاه توانست شگفتی ساز جام حذفی کشور لقب بگیرد و تا مرحله نیمه نهایی صعود کند.

تیم فوتبال خلیج فارس این روزها در لیگ ۲ کشور برای رسیدن به لیگ یک اتفاقات خوبی را رقم زده است و با برد سه‌شنبه شب مقابل تیم اسپاد الوند در ورزشگاه ماهشهر بیش از پیش به صعود لیگ دسته یک نزدیکتر شده است.

این تیم با ۳۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تنها سه بازی به پایان لیگ مانده تا تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شود.

مالک باشگاه خلیج فارس در مصاحبه‌ای با خبرنگار دیدارنیوز در خوزستان گفت: از تمامی مردم فهیم خوزستان بخصوص مردم ماهشهر درخواست داریم در ادامه بازی‌ها مانند گذشته کنار تیم باشند.

وی افزود: از مسئولان شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان انتظار می‌رود در این روزهای سخت کنار تیم باشند تا بتوانیم به لیگ یک صعود کرده و بار دیگر قدرت فوتبال استان را به کشور یادآوری کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی