تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.

هیاتی از طالبان به ایران سفر می‌کند

به گفته معاون سخنگوی طالبان، یک هیئت افغانستانی در آینده نزدیک به ایران سفر می‌کند و درباره افغان‌های مقیم در کشورمان صحبت می‌کند.

کد خبر: ۱۲۷۶۹۸
۱۴:۲۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

هیاتی از طالبان به ایران سفر می‌کند

دیدارنیوز: معاون سخنگوی طالبان گفت: امیر خان متقی وزیر خارجه طالبان در گفتگو با وزیر خارجه ایران اعلام کرده که یک هیئت افغانستانی در آینده نزدیک به ایران سفر می‌کند و در باره افغان‌های مقیم در آن کشور صحبت می‌کند.

انعام الله سمنگان معاون سخنگوی "امارات اسلامی افغانستان" در توییتی با اشاره به گفت و گوی وزیر خارجه طالبان با حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان نوشت: "در مکالمه تلفتی میان مولوی امیرخان متقی وزیر امور خارجه کشور و امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران درباره مشکلات عمومی مسافران و مهاجران افغان در ایران، روابط دو طرفه، نمایندگی‌های دیپلماتیک و امنیت خوب دیپلمات ها، تجارت، اقتصاد و موارد دیگری گفتگو شد.

‏امیر خان متقی وزیر خارجه طالبان گفت یک هیئت افغانستانی در آینده نزدیک به ایران سفر می‌نماید و درباره افغان‌های مقیم در آن کشور صحبت می‌کند.

هر دو طرف ابراز داشتند اجازه نمی‌دهند تا از طریق پروپاگاندا میان مردم افغانستان و ایران نفرت، بدبینی و فاصله ایجاد کنند.

‏وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دستور مقام رهبری امارت اسلامی مبنی بر ممنوعیت کشت، تولید و فروش مواد مخدر ابراز خرسندی نموده و وعده داد که در بخش به میان آوردن معیشت برای دهقانان افغان کمک و همکاری می‌نماید."

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی