تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
وقتی مربیان و نزدیکان شخصی بازیکنان جای کادرفنی را می‌گیرند

افشای پشت پرده افت عجیب یکی از تیم‌های مطرح

یکی از تیم‌های لیگ برتری در مقایسه با فصول قبلی افت چشمگیری داشته است. در صورتی که در آینده این حواشی از تیم دور نشود و بازیکنان تحت مدیریت یکپارچه کادرفنی قرار نگیرند، مشکلات همچنان پابرجا خواهد ماند.

کد خبر: ۱۲۷۵۰۰
۰۸:۳۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: یکی از تیم‌های لیگ برتری در مقایسه با فصول قبلی افت چشمگیری داشته. در این گزارش یکی از دلایل اصلی این افت که نزدیک شدن چند چهره عجیب و پرحاشیه به بازیکنان تیم است، بررسی خواهد شد.

برای پیدا کردن ریشه مشکلات باید برگردیم به انتخابات شورای شهر یکی از استان‌های بزرگ؛ جایی که طیفی از چهره‌های گمنام یا بی‌ارتباط به مدیریت شهری تحت لیست یک طیف خاص سیاسی با همه شایعاتی که در رابطه با نحوه ورودشان به این لیست منتشر شد، به صندلی شورای شهر رسیدند. چندی بعد تعدادی از افراد حاضر در این لیست متوجه انتخابات هیات فوتبال استان شدند و برای شرکت در این انتخابات اعلام آمادگی کردند. در حالی که کوچک‌ترین اطلاعی از فوتبال نداشتند.

با ورود این افراد به هیات فوتبال تعدادی از اعضای خانواده‌شان موفق به گرفتن سمت در ارکان فوتبال استان شدند و در مجموع ارتباطات قوی فوتبالی به دست آوردند. مخصوصا اینکه یکی از افراد هیات فوتبال استان موفق شد در بالاترین سطح مدیریتی فدراسیون فوتبال ورود کند. در همان مقطع در رسانه‌های محلی انتقادات زیادی نسبت به این اتفاق مطرح شد.

بعد از شکل‌گیری ارتباطات قوی و اصطلاحا بُر خوردن با فوتبالیست‌های سرشناس، گروهی از این افراد تحت عنوان تیم تخصصی تغذیه و بدنسازی با برخی بازیکنان شاغل در لیگ برتر قرارداد‌های شخصی به امضا رساندند؛ از جمله چند بازیکن سرشناس یکی از تیم‌های مطرح لیگ. مشکلات باشگاه با این بازیکنان دقیقا از همین نقطه آغاز شد و تیم در سراشیبی افت قرار گرفت.

نزدیک به ۹۰ درصد بازیکنان مشکل‌ساز، افت کرده یا مصدوم تیم مورد نظر جزو کسانی هستند که با این تیم به اصطلاح تغذیه و بدنسازی کار می‌کنند. یکی از بازیکنانی که بیشترین حاشیه را به وجود آورده، در مقاطعی از فصل حاضر به تمرین با تیم نمی‌شده، چراکه دکتر تغذیه‌اش به او گفته بود باید دوره استراحت را پشت سر بگذارد. حتی شنیده شده این بازیکن قبل از یکی از بازی‌های حساس تیم به سرمربی گفته بود من در این مسابقه به میدان نمی‌روم! بازیکنی که با رعایت دستورالعمل‌های تغذیه‌ای عجیب توان و چابکی بدنش را از دست داده و نمایش‌های بسیار ضعیفش هواداران و کادرفنی را به ستوه آورده.

یکی دیگر از بازیکنان که همیشه به جنگندگی و توان بدنی بالا مشهور بود بعد از همکاری با این تیم دچار مصدومیت طولانی‌مدت شده. این بازیکن پیش از مصدومیت هم به وضوح از فرم آرمانی خود فاصله گرفته بود. یکی دیگر از بازیکنان بعد از شروع همکاری با این متخصصان با اولین برخورد جدی مصدوم شده و حالا باید مدتی طولانی دور از میادین باشد. بازیکن دیگری که بازی‌های فوق‌العاده‌ای در دو سال گذشته از خود به نمایش گذاشته بود چنان افتی کرده که هواداران با شنیدن نامش عصبانی می‌شوند.

این بازیکنان و چند نفر دیگر به شکل عجیبی تابع دستورات مربیان و پزشکان شخصی خود هستند. در یک نمونه بعد از مصدومیت شدید یکی از بازیکنان تیم، مربی بدنساز شخصی‌اش به او مشورت داد که نباید درمانی که کادر پزشکی تیم به او می‌دهند را پیگیری کند. این بازیکن اصرار می‌کند با وجود مصدومیت به میدان برود، چون مربی بدنسازش به او گفته بود با یکسری تمرینات امکان بازی دارد و دکتر تغذیه‌اش هم تعدادی غذای گیاهی خاص برای او تجویز کرده بود.

رفتار این بازیکنان صرفا در حیطه مسائل پزشکی و بدنسازی مشکل‌ساز نشده. درددل کردن‌های این نفرات با خانم کارشناس تغذیه در منزل شخصی ایشان که به عنوان مطب استفاده می‌شود باعث شده اسرار باشگاه به راحتی سر از پیج‌های خبری و هواداری و از آن بدتر تیم رقیب در بیاورد؛ چراکه برخی اعضای تیم‌های رقیب هم مشتری پروپاقرص این افراد هستند. در یک مورد یکی از بازیکنان به متخصص تغذیه گفته بود که مربیان در تمرین مرا تحویل نمی‌گیرند و با من سرد برخورد می‌کنند. این خبر فردا تیتر یک برخی رسانه‌های ورزشی شد. در موردی دیگر لیست نفرات اصلی تیم چند ساعت قبل از یک بازی بسیار حساس لو رفت.

حتی اگر نفراتی که جدیدا دور و بر بازیکنان تحت عنوان بدنساز و تغدیه کار می‌کنند بسیار حرفه‌ای و کاردرست باشند، در کمترین حالت باعث از بین رفتن یکپارچگی در تیم شده‌اند. بازیکنان در حالی متکی به متخصصان شخصی خود شدند که باشگاه هم بدنساز، هم پزشک و هم متخصص تغذیه دارد. در صورتی که در آینده این حواشی از تیم دور نشود و بازیکنان تحت مدیریت یکپارچه کادرفنی قرار نگیرند، مشکلات همچنان پابرجا خواهد ماند. بازیکنان باید یاد بگیرند تنها در اختیار کادرفنی باشند و مخصوصا از بازگو کردن مشکلات داخل تیم پیش هر کسی خودداری کنند.

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی