تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
واکنش سفیر ایران در پرتغال به مطلب باشگاه اسپورتینگ علیه طارمی

«شاهزاده پارسی» با گل‌های زیاد می‌آید!

هت‌تریک مهدی طارمی در لیگ پرتغال بهانه خوبی بود تا این ستاره ایرانی پاسخ قاطعی به بیانیه جنجالی و توهین آمیز باشگاه اسپورتینگ لیسبون بدهد. سفیر ایران در پرتغال هم پس از درخشش طارمی نوشت: این هنر یک «شاهزاده پارسی» است که با گل‌های زیاد می‌آید!

کد خبر: ۱۲۷۴۸۱
۱۵:۳۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

«شاهزاده پارسی» با گل‌های زیاد می‌آید!

دیدارنیوز: سفیر ایران در پرتغال به توهین سایت باشگاه اسپورتینگ به ‎طارمی و ‎ایرانیان واکنش نشان داد.

مرتضی دامن پاک جامی در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: ‏در پاسخ به توهین سایت باشگاه اسپورتینگ به ‎طارمی و ‎ایرانیان: شعبده بازی مرد پارسی در سیرک اتفاق نمی‌افتد، بلکه به صورت «هت تریک» در مسابقه ‎فوتبال است. این هنر یک «شاهزاده پارسی» است که با گل‌های زیاد می‌آید!»

باشگاه اسپورتینگ لیسبون اخیرا در بیانیه‌ای علیه طارمی موضع گرفته بود و او را مار افسونگر خطاب کرده بود.

تیم فوتبال پورتو از هفته سی ام لیگ فوتبال پرتغال به مصاف پورتیموننزه با حضور پیام نیازمند رفت و با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید.

طارمی در این دیدار درخشید و با عملکرد درخشان و خیره کننده‌ای که داشت موفق شد هت تریک کند. او در دقایق ۱۹، ۳۴ و ۴۷ گلزنی کرد و یک پاس گل هم داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی