تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

با دستور رئیسی؛ بیمارستان نیمه‌کاره بومهن تکمیل می‌شود

رئیس جمهور با حضور در بومهن، ضمن بازدید از بیمارستان نیمه‌کاره انصار الغدیر به وزیر بهداشت و درمان و استاندار تهران دستور داد اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان را تامین کنند تا در شش ماه آینده تکمیل شود.

کد خبر: ۱۲۵۸۰۵
۱۲:۵۷ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱

با دستور رئیسی؛ بیمارستان نیمه‌کاره بومهن در ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور از بیمارستان انصار الغدیر بومهن که در چهار سال گذشته به صورت نیمه کاره رها شده بود، بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آن تاکید کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، روز سه شنبه با حضور در بومهن از شهرستان‌های استان تهران، ضمن بازدید از بیمارستان نیمه‌کاره انصار الغدیر به وزیر بهداشت و درمان و استاندار تهران دستور داد اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان را تامین کنند تا در شش ماه آینده تکمیل شود و در اختیار مردم این منطقه قرار بگیرد.

رئیس‌جمهور در این بازدید، وجود نداشتن بیمارستان از منطقه دماوند تا تهران را در تناقض با عدالت درمانی دانست و از نیمه‌کاره رها شدن بیمارستان انصار الغدیر بومهن که می‌تواند این خلاء را تا حد زیادی پر کند، ابراز تأسف کرد.

در ادامه مسئولان بیمارستان گزارشی از مشکلات و موانع تکمیل این واحد درمانی ارائه نموده و رئیس‌جمهور در همان محل، دستورات لازم برای رفع موانع مورد نظر و تامین نیازمندی‌های لازم برای تکمیل بیمارستان را صادر کرد.

بیمارستان انصار الغدیر یک بیمارستان خیّرساز است که توسط مرحوم حاج عباس جابر انصاری بنا شده و پس از فوت آن مرحوم، از چهار سال پیش تاکنون نیمه کاره رها شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی