تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دلیل غیبت آزمون در تمرین تیم‌ملی چه بود؟

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال اعلام کرد که سردار آزمون به دلیل خستگی در تمرین دیروز حضور نداشته، اما امروز یا فردا تمام بازیکنان در تمرین تیم ملی حضور خواهند داشت.

کد خبر: ۱۲۵۶۱۶
۰۹:۱۱ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱

دلیل غیبت آزمون در تمرین تیم‌ملی چه بود؟

دیدارنیوز: مدیر تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد تا قبل از دیدار برابر لبنان همه بازیکنان را در اختیار خواهند داشت.

حمید استیلی در خصوص میزبانی مشهد از دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان گفت: جا دارد از مردم خوب خراسان تشکر کنم که از بدو ورود ما فوق‌العاده خوب کار کردند. میزبانی قابل توجهی در مسیر فرودگاه تا هتل و در هتل محل اقامت داشتند، همچنین شرایط زمین تمرینی دیروز (شنبه) هم مطلوب بود.

او ادامه داد: بازدیدی از زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) داشتیم که فوق‌العاده زمین خوبی دارد. ان‌شاالله تا روز مسابقه نیز غلتک بخورد تا شرایط بهتری پیدا کند. وضعیت رختکن‌ها را نیز مشاهده کردیم که خوشبختانه شرایط مطلوبی داشت.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حضور تماشاگران در دیدار مقابل لبنان ابراز کرد: ان‌شاالله تماشاگران نیز در ورزشگاه امام رضا (ع) حاضر شوند و یک مسابقه خوب در کنار هواداران داشته باشیم.

استیلی درباره وضعیت ملی‌پوشان عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان سرحال و آماده هستند و تست کرونای آن‌ها نیز منفی شده است. یکی، دو بازیکن هم دیرتر از بقیه به اردو ملحق می‌شوند و از امروز یا فردا تمام بازیکنان را دراختیار داریم.

او درباره غیبت سردار آزمون در تمرین دیروز تیم ملی گفت: او به دلیل خستگی تمرین نکرد، اما امروز یا فردا تمام بازیکنان در تمرین تیم ملی حضور خواهند داشت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی