تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قتل به خاطر خوردن شکلات!

درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات، منجر به قتل در شهر کرمانشاه شد. این حادثه در خیابان حداد عادل (بازار آجیل فروشی) کرمانشاه و ساعاتی پیش از سال نو اتفاق افتاد.

کد خبر: ۱۲۵۳۲۳
۰۹:۵۸ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱

قتل به خاطر خوردن شکلات!

دیدارنیوز: رئیس پلیس آگاهی استان از وقوع یک فقره قتل در شهر کرمانشاه و در ساعات پایانی سال به دنبال درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پرویز نظری اظهار داشت: این حادثه تاسف‌بار حوالی ظهر دیروز و در خیابان حداد عادل (بازار آجیل فروشی) کرمانشاه و ساعاتی پیش از سال نو اتفاق افتاد.

وی در تشریح این حادثه افزود: پس از مراجعه جوانی حدودا ۲۵ ساله به یکی از آجیل فروشی‌های خیابان یاد شده، پیش از خرید و برای تست کردن اقدام به باز کردن یک عدد شکلات می‌کند، اما با واکنش صاحب مغازه مواجه می‌شود.

نظری عنوان کرد: به دنبال این اقدام میان فروشنده و خریدار درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می‌شود که در این بین فرد خریدار با چاقویی که همراه داشته است یک ضربه به شکم فروشنده ۲۴ ساله وارد می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از این اقدام، فرد زخمی به بیمارستان منتقل و ضارب نیز به سرعت از محل متواری می‌شود که در این میان فروشنده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: با گزارش موضوع به پلیس آگاهی، کاراگاهان به سرعت وارد عمل شده و با انجام کار‌های اطلاعاتی تنها ساعتی پس از وقوع جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر می‌کنند.

نظری با بیان اینکه کار بازجویی از قاتل دستگیر شده ادامه دارد، افزود: متاسفانه عدم کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می‌شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: قتل شکلات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی