تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

موضوع آب و اشتغال را در سفر به خوزستان دنبال می‌کنیم/ نباید مشکلی برای تردد زائران کربلا وجود داشته باشد

 رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه در این سه سفر که به خوزستان دنبال می‌کنیم مسیله گرفتار‌ی های مردم در آب و اشتغال است.

کد خبر: ۱۲۵۱۶۵
۱۷:۴۵ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز: آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در محل یادمان شهدا با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: عبادت و مناجات در شعبان و نیمه شعبان در روایات ما بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی درباره یادمان شهدای شلمچه گفت: این منطقه یادآور شجاعت، ایثار، بصیرت و غیرت بوده و وجب به وجب این منطقه یاد آور از خودگذشتگی‌ها برای دفاع از ولایت، وطن و مردم مظلوم است.

رییس‌جمهور تصریح کرد: آنچه که به کشور ما قدرت می‌دهد شهدا، مردم ولایت مدار، ولی فقیه با بصیرت و نیرو‌های مقتدر نظامی است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: مردم خوزستان حقیقتا دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند و ما همه مدیون مردم خوزستان هستیم.

وی افزود: شکستن حصر آبادان، آزادمردان خرمشهر و ایستادن دلاور مردان و زنان این مرز و بوم مقابل دشمنان مثال زدنی است.

رئیس جمهور تاکید کرد: دفاع از وطن و ارزش‌های دینی این مردم مثال زدنی است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه پیام شهدا در تمام منطقه طنین انداز شده، گفت: پیام شهدا دین مداری، ولایت مداری و خدمت مخلصانه به مردم، توجه به ارزش‌های اسلامی، حفظ ارزش‌های الهی و پیام پایداری از دستاورد‌ها است.

وی ادامه داد: استقلال، آزادی، دفاع از نظام و ایستادگی در مقابل ظلم، مقاومت در راه هدف، خسته نشدن و سست نشدن در راه از دیگر پیام‌های شهدا است.

رییس‌جمهور افزود: امروز ایجاد اشتغال، تولید و چرخیدن چرخ‌های اقتصادی و مقابله با فقر، تبعیض، بی عدالتی و فساد بوده و همه خواست شهدا، رهبری و دولتمردان است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه بودن در کنار شهدا و سنگر‌های رزمندگان بهترین حال و هوا را دارد، عنوان کرد: از تربیت دینی و انقلابی ملت ایران است که بهترین ساعات خود را می‌خواهند در کنار مزار شهدا و امازادگان باشند همان اماکنی که خدا بر آن‌ها نظر دارد.

وی تصریح کرد: ارزش پیدا کردن زمین و زمان به ارتباط با نور بوده و نور متعلق به خدا و اولیا خدا است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه جریان شهید و شهادت امتداد کربلا است، گفت: کسی که پیوند با ثارالله پیدا کند او هم ثارالله و حسینی می‌شود. زمینی که آن‌ها در آن دفن شدند محل توجه پروردگار است.

وی در خصوص جهاد تبیین گفت: امروز موظف شدیم به جهاد با تبیین تا راه مظلومان و راه شهدا را معرفی کرده و به آنچه شهدا از ما خواستند عمل کنیم.

رییس جمهور افزود: خانواده شهدا بهترین سرمایه کشور هستند. همچنین رزمندگان و نیرو‌های نظامی نیز از سرمایه کشور بوده و منابع خدادادی نیز از ذخایر و ثروت‌های کشور هستند.

آیت الله رییسی خاطرنشان کرد: آنچه در این سه سفر که به خوزستان دنبال می‌کنیم مسئله گرفتاری‌های مردم در موضوع آب و اشتغال است.

رییس‌جمهور در خصوص باز شدن مرز‌ها برای زیارت کربلا گفت: به مرزبانی، استاندار خوزستان و سپاه گفته شد که موضوع ویزا را با همت بیشتری دنبال کنند تا مشکلی از سمت ایران وجود نداشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی