تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

واکنش رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان به تهدید یک خبرنگار

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: تهدید خبرنگار اهانت به کل جامعه مظلوم رسانه است.

کد خبر: ۱۲۴۵۸۱
۱۸:۴۷ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز ، هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان به حواشی تهد‌ید شدن خبرنگار خوزستانی واکنش نشان داد و اظهار کرد: تهدید خبرنگار توسط مدیرکل بجا مانده از تفکر قبل متکبرانه و از بانیان وضع موجود خوزستان، نه تنها عملی دون شأن، بلکه در واقع اهانتی به جامعه مظلوم رسانه است.

وی افزود: به عنوان مسئول یک جریان سیاسی معلوم و مشخص که هدف آن روشن و در جهت عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان خوزستان است، به شدت با هر گونه بی احترامی به رسانه های استان مخالف بوده و این حرکات را دل سرد کردن و تضعیف جایگاه خبرنگار دانست.

صالح راد با بیان اینکه خبرنگاران، چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند، ادامه داد: یکی از بازوان تبیین و روشنگری و مطالبه گری بحق مردم و پیگیری کم و کاست کارها در استان هستند و ایجاد امید اعتماد و رساندن مشکلات و کارهای دولتها در استان هستند که تقویت رسانه های استان برای پیشرفت استان مهم و حیاتی است.

صالح راد حفظ کرامت خبرنگاران از سوی دولتمردان به ویژه در خوزستان را ضروری دانست و گفت: رسانه های استان در این سالها در راه کمک به پیشرفت استان با همه کمبودها و ناملایمات در کنار مردم بودند و تلاش هایشان به ویژه در دوران سیل ۹۸ و حوادث اخیر و کمبودهای استان منعکس کننده مشکلات مردم به دولتمردان بودن باعث توجه بیشتر دولت به استان شد و برای مردم قلم زدند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد یک خبرنگار را مورد تهدید و توهین قرار دهد، اظهار کرد: از استاندار ویژه خوزستان انتظار می رود در تقویت جایگاه رسانه ها در استان تلاش کرده و جلوی هرگونه تندی و دل سرد کردن مطالبه گران واقعی و روشنگران را بگیرد.

صالح راد در پایان از همه رسانه های استان خواست برای مردم و در راه حل مشکلات مردم قلم بزنند و هر کجا که منافع استان و مردم به خطر افتاد ورود کنند و منافع مردم را بر منافع جناحی اولویت ببخشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی