تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رئیسی: مازندران با مشکلات و کمبود‌های جدی روبه‌رو‌ست

رئیس جمهور پس از سفر به استان مازندارن گفت: این استان با همه ظرفیت‌ها و امکانات در بخش معادن و صنعت با مشکلات و کمبود‌های جدی روبه‌رو‌ست.

کد خبر: ۱۲۴۵۶۶
۰۸:۳۲ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

رئیسی: مازندران با مشکلات و کمبود‌های جدی روبه‌رو‌ست

دیدارنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه مازندران با مشکلات و کمبود‌های جدی روبه‌رو‌ست، گفت: برنامه‌ریزی قابل قبولی برای توسعه و آبادانی منطقه خواهیم داشت.

آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی صبح امروز وارد فرودگاه ساری شد و در بدو ورود از سوی نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و عمرانی و زیربنایی، دیدار با اقشار مختلف مردم، نخبگان ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر است.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس سازمان محیط زیست همراهی می‌کنند.

آیت الله رئیسی در بدو ورود به فرودگاه ساری در جمع خبرنگاران با ادای احترام به ۱۰ هزار شهید و ۳۳ هزار جانباز و ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدای استان گفت: مازندران ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های کشاورزی، معادن، منابع طبیعی، صنعت و نیروی انسانی کارآمد دارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه‌های اول، دوم و سوم کشور را دارد، افزود: این استان با همه ظرفیت‌ها و امکانات در بخش معادن و صنعت با مشکلات و کمبود‌های جدی روبه‌رو‌ست.

‌رئیسی اظهار امیدواری کرد: در سفر امروز مشکلات استان بررسی و به یک جمع بندی و برنامه‌ریزی مناسب و قابل قبول برای توسعه و آبادانی مازندران برسیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی