تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اجرای پویش «هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی» برای چهارشنبه آخر سال

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اجرای پویش «هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی» برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

کد خبر: ۱۲۴۴۵۴
۱۱:۱۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

اجرای پویش هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی برای چهارشنبه آخر سال

دیدارنیوز ـ به گزارش آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد افزود: پویشی با عنوان «هر دانش آموز مراقب یک همکلاسی» راه‌اندازی کردیم که دانش‌آموزان از خود و همکلاسی‌هایشان در چهارشنبه آخر سال مراقبت کنند.

وی با اشاره به مخاطرات ناشی از فعالیت‌های چهارشنبه سوری به دانش آموزان، اظهار داشت: خانواده‌ها در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در چهارشنبه آخر سال از تجمعات غیرضروری و حضور در امکان شلوغ خودداری کنند و ترجیحا در این روز همراه فرزندانشان باشند تا بتوانیم از آسیب‌های احتمالی چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در راستای آگاهی‌بخشی به دانش آموزان برای چهارشنبه سوری، برنامه‌های آموزشی خوبی تدارک دیده است که از طریق خانواده‌ها و بستر شاد منتقل خواهد شد.

ستاری فرد ادامه داد: این آگاهی‌بخشی‌ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن چهارشنبه سوری است تا شاهد اتفاقات ناگوار در این روز برای خانواده‌ها و دانش آموزان نباشیم.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه‌ای مشارکتی با جمعیت هلال احمر و اورژانس در راستای آگاهی‌بخشی و ارائه دانش لازم برای مواجهه منطقی دانش‌آموزان در چهارشنبه آخر سال داریم که شاهد اتفاقات کمتری باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی