تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بازی جدید آمریکایی‌ها در قبال ایران

اظهارات ند پرایس در حالی مطرح می‌شود که واشنگتن به عنوان مقصر اصلی شکل گیری وضع موجود تا کنون با پافشاری بر مواضع غیر اصولی خود باعث کندی روند مذاکرات و عدم حصول نتیجه مناسب شده است.

کد خبر: ۱۲۳۶۰۶
۰۷:۳۹ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

بازی جدید آمریکایی‌ها در قبال ایران

دیدارنیوز: موضع اتخاذ شده از سوی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و فضا سازی‌هایی که در چارچوب فعال سازی بازی "مقصرنمایی" از سوی رسانه‌های غربی آغاز شده نشان می‌دهد که کشور‌های غربی به‌ویژه آمریکا قصد دارند، همچنان به رویه غیر سازنده خود که موجب طولانی شدن مذاکرات خواهد شد، ادامه دهند.

به نقل از نورنیوز، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: اگر ایران به عدم همکاری خود در مذاکرات هسته‌ای ادامه دهد، ایالات متحده از آن خارج می‌شود.

اظهارات این مقام آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که واشنگتن به عنوان مقصر اصلی شکل گیری وضع موجود تا کنون با پافشاری بر مواضع غیر اصولی خود باعث کندی روند مذاکرات و عدم حصول نتیجه مناسب شده است.

خبرگزاری رویترز نیز ساعاتی قبل بر اساس روال معمول خود از قول منابع مجعول مدعی شد که مواضع ایران در مذاکرات هسته‌ای در بازگشت باقری به وین سخت‌تر شده و تیم ایرانی حتی خواستار بازنگری در برخی از موضوعاتی شده که پیشتر بر سر آن‌ها توافق شده بود.

این ادعای غیر واقعی در شرایطی مطرح می‌شود که هیچ موضوع جدیدی از سوی ایران مطرح نشده و صرفا مواردی که از ابتدای گفتگو‌ها در ردیف مطالبات اصلی ایران بوده و به نوعی در محدوده خط قرمز‌های کشورمان قرار دارد پیگیری شده است.

منبع: نورنیوز
برچسب ها: مذاکرات وین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی