تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رئیسی درگذشت آیت الله موسوی را تسلیت گفت

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی درگذشت آیت‌الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: این عالم ربانی و ولایتمدار از چهره‌های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود.

کد خبر: ۱۲۳۱۳۵
۱۶:۱۹ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

رئیسی درگذشت آیت الله موسوی را تسلیت گفت

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله سید خضر موسوی را تسلیت و تصریح کرد: این عالم ربانی و ولایتمدار از چهره‌های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: این فقیه عالی‌قدر هم‌زمان با تعلیم و ترویج معارف دینی و تربیت شاگردان برجسته، در فعالیت‌های اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و تحکیم وحدت و همدلی بین عشایر و اقوام منطقه همواره اهتمام جدی داشت و کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم وارسته حضرت آیت الله سید خضر موسوی طاب ثراه، موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

این عالم ربانی و ولایتمدار که از مبارزان پیشکسوت نهضت امام خمینی (ره) و از چهره‌های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود، منشا خدمات ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در خوزستان بود. این فقیه عالی‌قدر همزمان با تعلیم و ترویج معارف دینی و تربیت شاگردان برجسته، در فعالیت‌های اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و تحکیم وحدت و همدلی بین عشایر و اقوام منطقه همواره اهتمام جدی داشت و کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به مردم غیور خوزستان، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان به ویژه بیت شریف آن عالم مجاهد تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها: رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی