تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سخنرانی بایدن پس از نشست امنیتی «اتاق وضعیت» و گروه ۷

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از گفتگو با ولودیمیر زلنسکی، جلسه‌ای با مشاوران امنیت ملی خود در اتاق مشهور به «اتاق وضعیت» داشت و حوالی ظهر پنج‌شنبه به وقت واشنگتن نیز با همتایان خود در گروه ۷ دیدار می‌کند. بایدن آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای «تلافی» این حمله را پس از مشورت با رهبران کشور‌های ثروتمند عضو گروه ۷ به اطلاع عموم خواهد رساند.

کد خبر: ۱۲۳۰۶۵
۱۸:۳۵ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۰

سخنرانی بایدن پس از نشست امنیتی «اتاق وضعیت»

دیدارنیوز: جو بایدن که روز پنج‌شنبه را با پیگیری رویداد‌های حمله روسیه به اوکراین آغاز کرده، قرار است به همراه مشاوران امنیتی خود و همتایانش در دیگر نقاط جهان، سیاست‌های بازدارنده قویتری را در قبال روسیه اتخاذ کنند.

رئیس جمهور آمریکا در اولین ساعات این حمله و پس از گفتگو با ولودیمیر زلنسکی، جلسه‌ای با مشاوران امنیت ملی خود در اتاق مشهور به «اتاق وضعیت» داشت و حوالی ظهر پنج‌شنبه به وقت واشنگتن نیز با همتایان خود در گروه ۷ دیدار می‌کند.

این دیدار، پشت در‌های بسته و بصورت ویدئو کنفرانس با حضور سران بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و آمریکا برگزار می‌شود و پس از آن نیز جو بایدن برای آمریکایی‌ها سخنرانی خواهد کرد و آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای «تلافی» این حمله را پس از مشورت با رهبران کشور‌های ثروتمند عضو گروه ۷ به اطلاع عموم خواهد رساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی