تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
رکورد جدید برای مجیدی

«فرهاد» زودتر از همه به ۱۰۰ رسید

در تاریخ لیگ برتر، قبل از مجیدی ۴۰ مربی توانسته بودند که مجموع امتیازات خود را از عدد ۱۰۰ عبور دهند. سرمربی استقلال توانست بهترین آغاز ممکن را در مربیگری در لیگ برتر داشته باشد و زودتر همه امتیازاتش ۳ رقمی شود.

کد خبر: ۱۲۲۶۶۰
۱۲:۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

«فرهاد» زودتر از همه به ۱۰۰ رسید

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی با پیروزی استقلال مقابل تراکتور از مرز ۱۰۰ امتیاز در لیگ برتر عبور کرد.

استقلال با فرهاد مجیدی فراتر از حد انتظار ظاهر شده است و این مربی بهترین شروعی که یک مربی در تاریخ لیگ برتر داشته به نام خود ثبت کرده است. مجیدی در ۳ مقطع سرمربی استقلال بوده است. مقطع نخست، ۳ هفته پایانی لیگ هجدهم، و مقطع دوم از هفته ۱۶ لیگ نوزدهم تا انتهای فصل و مقطع فعلی از هفته شانزدهم دوره قبل که تا به امروز داشته است. البته ذکر این توضیح ضروری است که از آنجاییکه نتیجه بازی گل‌گهر- استقلال، خارج از زمین و توسط کمیته انضباطی تعیین شده در کارنامه این مربی لحاظ نشده است.

مجیدی بهترین مربی استقلال از نظر میانگین امتیاز
فرهاد مجیدی با ۱۰۱ امتیاز در رتبه چهارم بهترین مربیان باشگاه استقلال در تاریخ لیگ برتر قرار دارد. این مربی در ۴۸ بازی ۲۹ برد داشته، ۱۴ بازی به مساوی رسیده و ۵ بار هم متحمل شکست شده است. استقلال تحت هدایت مجیدی ۲۵ کلین‌شیت داشته و ۹ بازی در گلزنی ناکام بوده است. فرهاد فاصله زیادی با رتبه سوم ندارد و چنانچه در ادامه فصل پیش از ۱۰ امتیاز کسب کند با عبور از صمد مرفاوی در جمع ۳ مربی برتر تاریخ استقلال قرار می‌گیرد.

فرهاد مجیدی در این بازی‌ها به طور متوسط ۲.۱۰ امتیاز در هر مسابقه کسب کرده است و از این نظر بالاتر از وینفرد شفر، آندره‌آ استراماچونی، امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی بهترین مربی استقلال در تاریخ لیگ برتر است.

بهترین شروع مربیگری برای مجیدی
در تاریخ لیگ برتر، قبل از مجیدی ۴۰ مربی توانسته بودند که مجموع امتیازات خود را از عدد ۱۰۰ عبور دهند. سرمربی استقلال توانست بهترین آغاز ممکن را در مربیگری در لیگ برتر داشته باشد و زودتر همه امتیازاتش ۳ رقمی شود. بهترین آمار تا پیش از این به برانکو ایوانکوویچ تعلق داشت که در ابتدای دوران مربیگری خود در پرسپولیس روز‌های سختی را پشت سر گذاشت و در نهایت در بازی پنجاه و دوم، صد امتیازی شد. چندین مربی آمار نزدیک برانکو داشتند، منصور ابراهیم زاده در ۵۳ بازی، زلاتکو کرانچار و مصطفی دنیزلی در ۵۴ مسابقه، تونی اولیویرا و افشین قطبی در ۵۶ و ۵۷ بازی به این رکورد رسیدند، ولی فرهاد مجیدی توانست حدنصاب جدیدی از خود در لیگ برتر به جای بگذارد و در ۴۸ بازی از ۱۰۰ عبور کرد.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان هم در این تیم آمار تحسین برانگیزی داشته است و در ۴۷ بازی ۹۵ امتیاز کسب کرده است و شاید اگر این مربی در لیگ بیست و یکم مانند فصل پیش عمل می‌کرد زودتر از فرهاد مجیدی به ۱۰۰ امتیاز می‌رسید، ولی با این کارنامه هم به نظر می‌رسد که آماری بهتر از برانکو ثبت کند و پس از مجیدی در رتبه دوم جای گیرد.

برچسب ها: فرهاد مجیدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی