تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ستاره ایرانی استارت زد؛ گلزنی «محبی» برابر بنفیکا

محمد محبی که پس از نمایش موثر خود در مقابل ژیل‌ویسنته سرانجام و برای اولین بار در فصل جاری در ترکیب ثابت سانتاکلارا قرار گرفته بود، خیلی زود پاسخ اعتماد ماریو سیلوا را داد و در دقیقه ۲۱، تیمش را در ورزشگاه دالوژ پیش انداخت.

کد خبر: ۱۲۱۷۹۲
۱۰:۰۵ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

محبی دست بردار نیست؛ گلزنی به بنفیکا در اولین بازی ثابت!

دیدارنیوز: محمد محبی زننده تنها گل سانتاکلارا در شکست مقابل بنفیکا بود.

شنبه شب و در ادامه رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال سانتاکلارا میهمان بنفیکا بود و در مسابقه‌ای که ستاره ایرانی‌اش در آن موفق به گلزنی شد، ۲ بر یک باخت.

محمد محبی که پس از نمایش موثر خود در مقابل ژیل‌ویسنته سرانجام و برای اولین بار در فصل جاری در ترکیب ثابت سانتاکلارا قرار گرفته بود، خیلی زود پاسخ اعتماد ماریو سیلوا را داد و در دقیقه ۲۱، تیمش را در ورزشگاه دالوژ پیش انداخت. در حالی که شوت پای چپ محکم روی کاستا با واکنش خوب ولاچودیموس همراه شده بود، محبی روی ضربه ریباند بر تکل یان فرتونگن غلبه کرد و توانست با ضربه پای راست دروازه خالی را باز کند. این گل در ابتدا و با تشخیص کمک داور مبنی بر قرار داشتن کاستا در آفساید مردود شد، اما VAR آن را تایید کرد تا سانتاکلارا در خانه تیم سوم جدول پیش بیفتد.

محبی دست بردار نیست؛ گلزنی به بنفیکا در اولین بازی ثابت!

البته همه ماجرا به این خوشی نبود. محبی در دقیقه ۲۸ و پس از خطا روی برناردو با کارت زرد داور جریمه شد و در دقیقه ۵۱ به علت مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و بنفیکا نیز با ۲ گل نونیز در دقایق ۶۰ و ۶۲، شکست ۱-۰ را با پیروزی ۲-۱ عوض کرد. دوری از میادین با مصدومیت، بدشانسی بزرگی برای ستاره ۲۳ ساله و بوشهری خواهد بود که به تازگی راه خود را در میان مردان کلیدی سانتاکلارا پیدا کرده بود.

محبی که در ۱۵ هفته ابتدایی تنها ۳ بار و مجموعا ۶۱ دقیقه برای سانتاکلارا بازی کرده بود، در هر ۳ بازی آخرش برای این تیم موثر بوده و دروازه موریرنسه، ژیل‌ویسنته و حالا بنفیکا را باز کرده است. البته بسیاری از منابع، گل او به ژیل‌ویسنته را گل به خودی در نظر گرفته‌اند، اما این نکته نیز چیزی از درخشش‌های او در هفته‌های اخیر کم نمی‌کند.

سانتاکلارا که با ۳ برد و ۲ تساوی در ۵ بازی اخیر لیگ پای به خانه بنفیکا گذاشته بود، با تحمل دهمین شکست فصل ۲۴ امتیازی ماند و در رده دهم جدول قرار گرفت. پیروزی ویزلا مقابل ژیل‌ویسنته، می‌تواند موجب سقوط یک پله‌ای سانتاکلارا در پایان هفته شود.

بازی کوتاه قدوس در روزی خاص برای برنتفورد
برنتفورد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان کریستال‌پالاس بود و در نهایت، به تساوی بدون گل با این حریف لندنی رضایت داد. سامان قدوس که ۳ شب قبل و در ترکیب اصلی برنتفورد ۶۲ دقیقه برای این تیم به میدان رفته بود، در این بازی از دقیقه ۸۲ وارد زمین شد و در ۵ باری که توپ را لمس کرد توانست ۲ پاس صحیح دهد و یک بازیکن حریف را از پیش رو بردارد.

محبی دست بردار نیست؛ گلزنی به بنفیکا در اولین بازی ثابت!

در ابتدای این بازی، مراسم معارفه‌ای برای کریستین اریکسن در ورزشگاه کامیونیتی برگزار شد. این اولین حضور اریکسن در این ورزشگاه، از زمان پیوستن به برنتفورد در روز پایانی نقل و انتقالات بود. برنتفورد با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول باقی ماند، اما نکته مهم، آن است که برنتفورد در میان همه تیم‌های نیمه پایین جدول، تنها تیمی است که همه ۲۵ بازی‌اش را بدون مشکل برگزار کرده و بازی معوقه‌ای در برنامه ندارد.

تساوی ارزشمند کایسری با حسینی
کایسری‌اسپور که برای انجام بازی هفته بیست و پنجم سوپرلیگ ترکیه به خانه گالاتاسرای رفته بود، توانست استانبول را با یک تساوی ارزشمند ۱-۱ ترک کند. مجید حسینی که مطابق معمول در ترکیب ثابت کایسری حضور داشت و ۹۰ دقیقه نیز بازی کرد با ثبت آماری فوق‌العاده در کار‌های دفاعی به کسب این تساوی کمک زیادی کرد.

محبی دست بردار نیست؛ گلزنی به بنفیکا در اولین بازی ثابت!

حسینی ۲ بار در مقابل شوت‌های بازیکنان گالا ایستاد و ۶ دفع توپ، ۳ قطع ارتباط و ۹ بازپس‌گیری توپ را نیز در کارنامه خود ثبت کرد تا با نمره ۷.۹، در کنار میگل کاردوسو (زننده تنها گل کایسری) بهترین بازیکن تیمش لقب گرفته باشد. کایسری با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. اتفاق تامل‌برانگیز این فصل، حضور گالای ۲۹ امتیازی در رده سیزدهم جدول سوپرلیگ ترکیه است.

دینامو بدون محرمی، تیم دلفی را برد
دینامو زاگرب در مسابقه‌ای که می‌توانست دوئل ایرانی‌های لیگ کرواسی لقب گیرد، ۲ بر یک از سد گوریتسا گذشت. صادق محرمی (برای دومین هفته متوالی) و یونس دلفی مسابقه را از روی نیمکت شروع کردند، اما در حالی که محرمی تا پایان بازی روی نیمکت نشست، دلفی از دقیقه ۶۹ برای گوریتسا به میدان آمد.

دینامو در نهایت با گل دقیقه ۸۹ اورشیچ این بازی را برد تا با ۴۹ امتیاز از ۲۲ بازی، موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت کرده و فاصله ۶ امتیازی با اوسیک را حفظ کند. گوریتسا نیز با دهمین باخت فصل، با ۲۹ امتیاز از ۲۳ بازی در رده پنجم ماند. اختلاف این تیم با تیم چهارم حدول ۱۲ امتیاز است، در حالی که گوریتسا با ایسترا (تیم نهم و ماقبل پایانی جدول) فقط ۷ امتیاز فاصله دارد!

در مسابقه دیگری که می‌توانست تقابل ایرانی‌های لیگ پرتغال لقب گیرد نیز پورتیموننزه و بواویشتا به تساوی ۱-۱ رسیدند. در این دیدار، پیام نیازمند (پورتیموننزه) و علیرضا بیرانوند (بواویشتا) هر دو روی نیمکت نشستند. پورتیموننزه با ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده، در حالی که بواویشتا با ۲۱ امتیاز دوازدهم است.

برچسب ها: محبی قدوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی