تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قدردانی استاندار خوزستان از کادر بهداشت و درمان

استاندار خوزستان در بازدید از بخش‌های بیمارستان رازی اهواز ضمن بررسی روند خدمات رسانی به بیماران، از زحمات مدافعان سلامت قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۲۱۷۷۰
۰۸:۲۵ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، به همراه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و بررسی روند خدمت‌رسانی به بیماران، از بیمارستان رازی اهواز به عنوان سانتر کرونا بازدید کردند.

وی گفت: حدود دو سال است که با بیماری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنیم و در این مدت کادر بهداشت و درمان در کنترل بیمای بسیار قوی عمل کردند، بیماری تحت کنترل درآمده و بسیاری از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

خلیلیان افزود: بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها به خوبی پذیرش می‌شوند و زحمات زیادی برای درمان بیماران کشیده شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به هدف از این بازدید گفت: این بازدید به منظور بررسی روند مراجعه بیماران به بیمارستان، نحوه خدمات رسانی به بیماران، بررسی شرایط بخش‌های مختلف بیمارستان و همچنین قدردانی از خدمات مدافعان سلامت انجام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی