تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شمخانی: آمریکا نمی‌تواند هزینه اختلافات داخلی‌اش را با تضییع حقوق ایران پرداخت کند

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: دولت آمریکا نمی‌تواند هزینه اختلافات داخلی خود را با تضییع حقوق قانونی ملت ایران پرداخت کند.

کد خبر: ۱۲۱۴۴۴
۱۱:۳۸ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

آمریکا ایران

دیدارنیوز: دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با بیان اینکه دولت آمریکا نمی‌تواند هزینه اختلافات داخلی خود را با تضییع حقوق قانونی ملت ایران پرداخت کند، تاکید کرد: انسجام لازم در این کشور برای اتخاذ تصمیمات سیاسی در وین وجود ندارد.

دریابان علی شمخانی در خصوص اختلاف داخلی آمریکا تاثیر آن در مسیر مذاکرات وین در توییتی نوشت: صدا‌هایی که از هیئت حاکمه آمریکا شنیده می‌شود نشان می‌دهد که انسجام لازم در این کشور برای اتخاذ تصمیمات سیاسی در مسیر پیشبرد مذاکرات وین وجود ندارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در ادامه این توییت تاکید کرد: دولت آمریکا نمی‌تواند هزینه اختلافات داخلی خود را با تضییع حقوق قانونی ملت ایران پرداخت کند.

روز سه‌شنبه جمعی از سناتور‌های جمهوریخواه در نامه‌ای به جو بایدن تهدید کردند که در صورت بی توجهی به نظر‌های آنان، در مسیر اجرای توافق بازگشت آمریکا به برجام کارشکنی خواهند کرد.

خبرگزاری رویترز نوشت که ۳۳ سناتور جمهوریخواه در نامه‌ای به رئیس جمهوری آمریکا خواهان لحاظ شدن نظر‌های آنان در توافق احتمالی بازگشت این کشور به برجام و به رای گذاشتن مفاد آن شدند.

این سیاستمداران تهدید کرده‌اند که در غیر اینصورت تلاش خواهند کرد تا در راه اجرای توافق احتمالی بازگشت آمریکا به برجام سنگ اندازی کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: شمخانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی