تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رئیسی: رابطه با اسرائیل، برای دولت‌های عربی امنیت ایجاد نمی‌کند

رئیس جمهور ایران گفت: اقدام برخی دولت‌های عربی در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی، نه‌تن‌ها صیانت و امنیت برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند بلکه مشکلات این دولت‌ها را مضاعف کرده و بر مشکلات منطقه و کشور‌های عربی نیز خواهد افزود.

کد خبر: ۱۲۱۳۴۵
۱۴:۲۵ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

رئیسی

دیدارنیوز: رئیس جمهور اتحاد و انسجام همه گروه‌ها و جریانات فلسطینی را رمز پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: حرکت واحد همه فلسطینی‌ها سرانجام به هدف آزادی قدس شریف منتهی می‌شود و نباید هیچ‌گونه خدشه و خللی در آن بوجود آید.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز سه شنبه پس از دریافت استوارنامه خانم «سلام زواوی» سفیر جدید فلسطین اظهار داشت: حمایت از مردم فلسطین و آزادی قدس شریف مسئله اول جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران حامی حقیقی مردم فلسطین و آزادی قدس شریف است.

وی با بیان اینکه باید موضوع فلسطین به عنوان اولویت اساسی مورد توجه همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی قرار گیرد، گفت: برخی در توجه به اولویت فلسطین گرفتار بازی‌های سیاسی غربی‌ها شدند و با دل بستن به پیمان‌ها و قرارداد‌های سست، حرکت مجاهدانه مردم فلسطین را کند کردند، اما توجه ندارند که آن‌ها میثاق‌شکن هستند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: پیامی که ملت فلسطین به رژیم صهیونیستی و حامیان غربی مخابره می‌کنند پیام مقاومت و ایستادگی است و اگر صهیونیست‌ها بدانند که فلسطینی‌ها ایستادگی می‌کنند محاسبات‌شان تغییر خواهد کرد.

رئیسی با اشاره به اقدام برخی دولت‌های منطقه در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: این دولت‌ها باید با اعتراض همگانی همه مردم و گروه‌های فلسطینی بدانند که اقدام خیانت‌آمیزشان از نظر آن‌ها مطرود و محکوم است.

وی تصریح کرد: اقدام برخی دولت‌های عربی در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی، نه‌تن‌ها صیانت و امنیت برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند بلکه مشکلات این دولت‌ها را مضاعف کرده و بر مشکلات منطقه و کشور‌های عربی نیز خواهد افزود.

خانم «سلام زواوی» سفیر جدید فلسطین نیز پس از تقدیم استوارنامه خود با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تجلیل از حمایت‌های حقیقی ملت ایران از مردم فلسطین، اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتا پیروزی بزرگی برای امت عربی و اسلامی بود.

وی افزود: برخی رژیم‌های عربی و اسلامی که هروله‌کنان به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌روند در حقیقت حقوق ملت فلسطین و قطعنامه‌های موجود در این زمینه را نادیده گرفته و به آرمان فلسطین پشت کردند.

سفیر جدید فلسطین افزود: امیدواریم با پیروزی نهایی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف بتوانیم در مسجدالاقصی با امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نماز اقامه کنیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی