تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

انجام ۱۱ عملیات آتش نشانی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۱ عملیات اطفا حریق و امدادی توسط آتش نشانان خبر داد.

کد خبر: ۱۲۰۸۶۹
۱۱:۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پانزدهم بهمن ماه سال جاری ساعت یک و ۴۷ دقیقه حریق فضای سبز در منطقه زیتون کارمندی و حریق منزل مسکونی ساعت ۴ و ۵۶ دقیقه در منطقه کمپلو جنوبی به علت اتصال برق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

وی با اشاره به حریق نیزار ساعت ۱۸ و ۵۷ دقیقه در مسیر جاده ساحلی غربی جنب کتابخانه مرکزی تصریح کرد: آتش نشانان با مهار حریق نیزار دود غلیظی که مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری شده بود را برطرف کردند. همچنین حریق ساختمان متروکه ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه در منطقه آسیاباد خیابان هفت توسط آتش نشانان اطفا شد.

قنبری با اشاره به برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید ساعت ۱۹ و ۳۳ دقیقه در مسیر فاز یک پادادشهر پل شهدای مدافع حرم اظهار کرد: این حادثه منجر به مصدومیت رانندگان هر ۲ خودرو و یک سرنشین زن شد و آتش نشانان با انجام عملیات نجات مصدومین را از اتاقک خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان با اعزام به کوی ملت خیابان ۱۹ اقبال با ایمن سازی نشت گاز CNG خودرو تیبا را برطرف کردند. همچنین در حادثه ریزش سقف یک باب مغازه تعمیرگاه بر روی پراید در کوی علوی، ایمن سازی لازم را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه کمپلو بین هلالی و غزنوی و پادادشهر خیابان ۱۱ غربی و کیانپارس خیابان پهلوان غربی نبش خرداد، سه شهروند را نجات دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی