تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بهبود تالاب شیمبار اندیکا در مدت پنج سال انجام می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بهبود وضع تالاب شیمبار در شهرستان اندیکا از برنامه‌های کاری و مهم این سازمان است که در مدت پنج سال اقدامات لازم انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰۸۱۲
۱۲:۳۷ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: محمد جواد اشرفی گفت: در سال آینده بهبود تالاب شیمبار را در برنامه کاری این اداره کل قرار دارد و توجه به تامین و نگهداشت آب این تالاب بسیار اهمیت دارد، در این راستا از نظرات حاشیه نشینان تالاب شیمبار استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان می گوید: در زلزله اندیکا نهایت همکاری را با ساکنان شیمبار داشتیم تا ساخت خانه‌های زلزله زدگان شتاب بگیرد.

به گفته او تالاب‌ها بزرگترین ثروت خداوند هستند تا بتوانیم با مدیریت آن‌ها زندگی مطلوبی را داشته باشیم و اگر امروز تالاب‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند به دلیل بی توجهی به این هدیه خداوندی است.

اشرفی گفت: گذشتگان و ساکنان اطراف تالاب شیمبار در دهه‌های گذشته حیات بسیار بهتری داشته و حیوانات زیادی در این تالاب زندگی می‌کردند، اما به دلیل دخالت انسانی تالاب‌ها دستخوش تغییر شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان می گوید: اگر امروز حساسیتی از سازمان حفاظت محیط زیست برای نگهداری تالاب ابراز می‌شود برای منافع مردم است، و اگر محیط بانان با تمام وجود از تالاب‌ها محافظت می‌کنند برای نگهداشت تالاب است.

به گفته او ارتقای کیفیت زندگی ساکنان اطراف تالاب شیمبار هدف این سازمان است و در این راستا به بحث سلامت و رفاه مردم بسیار ارزش قایل هستیم.

تالاب‌های بین‌المللی شادگان و هورالعظیم، و نیز تلاب‌های بامدژ، میانگران و شیمبار از جمله تالاب‌های مهم خوزستان هستند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی