تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جزئیات عملیات «طوفان یمن ۳» در امارات

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که طی عملیاتی نظامی، نیرو‌های مسلح یمن عملیات «طوفان یمن ۳» را علیه امارات انجام داده‌اند.

کد خبر: ۱۲۰۴۸۰
۱۲:۲۰ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

امارات

دیدارنیوز: سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در نشست خبری اعلام کرد که ارتش این کشور در سومین عملیات تلافی‌جویانه و بازدارنده خود، مواضع مهمی در دبی و ابوظبی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز دوشنبه گفت که طی عملیاتی نظامی، نیرو‌های مسلح یمن عملیات «طوفان یمن ۳» را علیه امارات انجام داده‌اند.

او در کنفرانس خبری که گفته بود جزئیات عملیات مذکور را اعلام خواهد کرد، عملیات طوفان یمن ۳ را "عملیات منحصر به فرد و دقیق" دانست.

سریع گفت که ارتش یمن در این عملیات اهداف مهم و منحصر به فردی در امارت ابوظبی با موشک‌های بالیستیک «ذوالفقار» و اهداف حساس مهم در امارات دبی را با پهپاد‌های «صماد ۳» هدف قرار داده است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که کشور کوچک امارات دشمن، تا زمانی که ابزار و آلات دست دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به حملات خود علیه ملت و کشور یمن ادامه دهند، این کشورک ناامن خواهد بود.

سریع گفت که نیرو‌های مسلح یمن بار دیگر به شهروندان و افراد مقیم امارات و شرکت‌های حاضر در این کشور هشدار می‌دهد که از مراکز و تأسیسات حیاتی و نظامی فاصله بگیرند؛ چرا که این مراکز هدف حملات آتی خواهد بود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که این کشور دست بسته نظاره‌گر این نخواهد بود که مردم یمن از تبعات محاصره کشورشان در رنج بوده و علیه این ملت جنایات زیادی انجام شود.

سرتیپ سریع گفت: «نیرو‌های مسلح یمن به دفاع مشروع خود از این کشور عزیز تا توقف حملات و لغو محاصره ادامه خواهند داد و خداوند شاهد این خواهد بود».

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی