تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پژو۲۰۶ چگونه ۲۰۲ میلیون تومان گران شد؟

موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: عرضه خودروسازان در بازار، افزایش نیافته است چرا که با افزایش عرضه قطعا قیمت خودرو‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۰۴۳۱
۰۹:۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

پژو۲۰۶ چگونه ۲۰۲ میلیون تومان گران شد

دیدارنیوز ـ موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو می‌گوید: به طور مثال اگر ایران خودرو هزار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را روزانه عرضه بازار کند، قیمت این خودرو ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان کاهش می‌یابد. نیاز بازار خودرو تامین نمی‌شود. اگر تاکید به آزادسازی واردات خودرو داریم نه فقط برای واردات خودرو‌های لوکس بلکه، خرید خودرو‌های ارزان با تعرفه‌های وارداتی کم که بازار خودرو را متعادل کند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در سال ۹۷، ۵۸ میلیون تومان بود و اکنون به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است. پراید در سال ۹۷، ۳۷ میلیون تومان بود و اکنون به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است که به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو این افزایش قیمت حاصل تولید کم خودروسازان است.

خودروسازان در آذرماه ۱۸ درصد قیمت محصولات را افزایش داده و پس از آن وعده دادند عرضه خودرو را افزایش می‌دهند، اما پس از این افزایش، افزایش عرضه‌ای رخ نداد و سازمان بازرسی اعلام کرد خودرو‌های مانده کف پارکینگ خودروسازان به ۱۷۸ هزار دستگاه رسیده است.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی