تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

هرتزوگ وارد امارات شد

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی یک سفر رسمی وارد ابوظبی شد. الجزیره گزارش داد که هواپیمای حامل هرتزوگ برای ورود به امارات از آسمان عربستان سعودی عبور کرده است.

کد خبر: ۱۲۰۳۷۸
۱۳:۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

هرتزوگ

دیدارنیوز: رسانه‌های خارجی از ورود اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به امارات خبر دادند. هواپیمای حامل وی برای ورود به ابوظبی از آسمان عربستان عبور کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی یک سفر رسمی وارد ابوظبی شد.

الجزیره نیز گزارش داد که هواپیمای حامل هرتزوگ برای ورود به امارات از آسمان عربستان سعودی عبور کرده است. قرار بود که این سفر در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) انجام شود، اما به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد.

«محمد آل خاجه» سفیر امارات در تل آویو پیش از این اعلام کرده بود که هرتزوگ طی این سفر در نمایشگاه «اکسپو» دبی شرکت خواهد کرد و این سفر در راستای تحکیم روابط دوجانبه و تلاش برای امضای توافقنامه‌های اقتصادی و تجاری مهم در آینده نزدیک انجام می‌شود.

پیش‌تر کنسولگری رژیم صهیونیستی در دبی اعلام کرده بود که سفر مذکور اولین سفر رسمی هرتزوگ و بطور کلی اولین سفر رسمی رئیس رژیم صهیونیستی به امارات است.

توافق عادی سازی روابط دو کشور عربی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی موسوم به «توافق آبراهام» ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ در کاخ سفید در حضور «بنیامین نتانیاهو» و «دونالد ترامپ» و وزرای خارجه امارات و بحرین امضا شد.

منبع: مهر
برچسب ها: اسرائیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی