تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

به این ۴ دلیل دور رزرو حضوری ویلا خط بکشید!

این روزها با وجود وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه دیگر سفر کردن سختی های گذشته را ندارد. نه دیگر برای خرید بلیط نیاز است ساعت ها در ترافیک بمانیم تا خود را به آژانس های مسافرتی برسانیم و نه برای اجاره ویلا و سوئیت نیازی است تا رسیدن به مقصد صبر کنیم و به دنبال سوئیت های اجاره ای بگردیم.

کد خبر: ۱۱۹۸۶۰
۱۲:۴۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

 

به این 4 دلیل دور رزرو حضوری ویلا خط بکشید!

دیدارنیوز: این روزها با وجود وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه دیگر سفر کردن سختی های گذشته را ندارد. نه دیگر برای خرید بلیط نیاز است ساعت ها در ترافیک بمانیم تا خود را به آژانس های مسافرتی برسانیم و نه برای اجاره ویلا و سوئیت نیازی است تا رسیدن به مقصد صبر کنیم و به دنبال سوئیت های اجاره ای بگردیم. حالا دیگر تنها با دسترسی به اینترنت می توانیم هم وضعیت آب و هوایی را چک کنیم، هم ترافیک جاده ها را بررسی کنیم، هم بلیط خود را آنلاین رزرو کنیم، هم به دنبال اجاره اقامتگاه در تبریز، سوئیت در  شمال، کیش یا تهران باشیم. اما هنوز هم هستند کسانی که رزرو حضوری را به رزرو آنلاین ترجیح می دهند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما از سختی های رزرو حضوری بگوییم تا شاید بیشتر برای رزرو آنلاین مشتاق شدید.

  • در تعطیلات شانس کمی برای پیدا کردن ویلا خواهید داشت

با شروع یک تعطیلات چند روزه همه چمدان می بندند و حتی سختی رانندگی در ترافیک جاده های شمال را به جان می خرند تا تعطیلات خود را در کنار دریا و جنگل سپری کنند. مطمئنا در چنین زمان هایی پیدا کردن یک ویلای خوب برای رزرو اقامتگاه در شمال حتی سخت از پیدا کردن سوزن در انبار کاه است! در چنین وضعیتی اگر از قبل فکری به حال اقامتگاه خود نکنید یا باید در سوئیتی نه چندان مناسب اقامت کنید، یا ویلایی با قیمتی هنگفت اجاره کنید و یا در بدترین حالت ممکن به فکر چادر زدن در پارک ها باشید آن هم اگر باران امان بدهد! پس چرا با وجود وب سایت های مطمئن و امنی برای رزرو آنلاین اقامتگاه چند روز قبل از شروع سفرتان به فکر اجاره اقامتگاهتان در سفر نباشید که مجبور نباشید متحمل چنین سختی هایی شوید.

  • در رزرو حضوری گران قیمت تری ها نصیبتان خواهد شد

شاید تعجب کنید ولی رزرو آنلاین اقامتگاه نسبت به رزرو حضوری به صرفه تر و ارزان تر است. سامانه های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه با حذف دلال ها و واسطه ها باعث شده اند تا هزینه اجاره ویلا و سوئیت به شدت کاهش پیدا کند. یکی از معتبرترین و جامع ترین وبسایت هایی که در این زمینه فعال است «لیدوماتریپ» می باشد. لیدوما تبدیل به پل ارتباطی امنی شده که میزبان ها و مسافران را به هم می رساند و با اینکار باعث پایین آمدن و کنترل قیمت ها در بازار اجاره ویلا شده است. ممکن است برای رزرو اقامتگاه در کیش از طریق سایت لیدوماتریپ اقدام کنید و قیمتی که روی سایت باشد حتی تا دوبرابر ارزان تر از قیمتی باشد که در رزرو حضوری به شما گفته می شود.

  • در رزرو حضوری به اقامتگاه های محدودی دسترسی دارید

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود سراغ رزرو حضوری نروید، محدودیتی است که برای انتخاب اقامتگاه دارید. همه تجربه اجاره حضوری ویلا را مخصوصا در سفر به شهرهای شمالی تجربه کرده ایم. در رزرو حضوری یا باید به سراغ املاکی ها بروید که شاید شما را به گزینه های اجاره های کوتاه مدت برساند و یا به دنبال افراد پلاکارد به دستی باشید که تابلوهای "اجاره سوئیت" در دست دارند و به دنبال مسافرین هستند. اما این کار دو مشکل بزرگ دارد. یک اینکه در رزرو حضوری تنها می توانید از تعداد محدودی از اقامتگاه ها دیدن کنید که حتی آن هم ساعت ها از شما وقت خواهد گرفت. دو اینکه فقط می توانید به شهرهایی سفر کنید و مسافر زیادی دارند و شانس پیدا کردن سوئیت را دارید وگرنه مجبور به چادر زدن در پارک خواهید شد. اما کافیست به سراغ لیدوماتریپ بروید و با اجاره اقامتگاه بوم گردی از سایت لیدوماتریپ شانس اقامت در بکرترین روستاهای شمالی کشور را هم داشته باشید.

به این 4 دلیل دور رزرو حضوری ویلا خط بکشید!

  • در صورت وجود هرگونه مشکل باید تنهایی از پس آن بربیایید

هنگامی که قصد اجاره ویلا در شمال یا حتی رزرو سوئیت در تهران را دارید بهتر است این احتمال را بدهید که در مدت اقامت ممکن است دچار مشکلاتی شوید. مثلا در تحویل اقامتگاه با میزبان مشکل داشته باشید، از نظافت ویلا ناراضی باشید یا هر مشکل دیگری که به وجود آمدنش چندان هم دور از تصور نیست. در رزرو حضوری برای اینکه از پس این مشکلات بربیایید یا باید خودتان به تنهایی دست به کار شوید یا خودتان به نحوی با میزبان به توافق برسید البته اگر بتوانید با میزبان در ارتباط باشید. اما در رزرو آنلاین به هیچ عنوان چنین مشکلاتی وجود ندارد. وبسایت لیدوماتریپ دارای واحد پشتیبانی است که به صورت 24 ساعته در هر روز هفته آماده پاسخگویی هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل کافیست تا با پشتیبانی لیدوما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

لیدوماتریپ مشکلات رزرو اقامتگاه را حل کرده است!

به این 4 دلیل دور رزرو حضوری ویلا خط بکشید!

لیدوماتریپ از باسابقه ترین و معتبرترین وبسایت های رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران است. لیدوما فعالیت خود را از سال 97 شروع کرده و در مدتی کوتاه توانست با ارائه خدمات متنوع به مسافرین به یکی از بهترین ها در حوزه اجاره اقامتگاه تبدیل شود.

این سایت با دارای بودن 8 هزار اقامتگاه فعال و پوشش سراسری به مسافرین خود این امکان را داده تا در سفر به هر شهر و روستایی برای پیدا کردن اقامتگاه خود روی لیدوماتریپ حساب کنند و نگران محل اقامت خود در سفر نباشند.

دارا بودن پشتیبانی 24 ساعته، نماد اعتماد الکترونیک، عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در کنار دارا بودن اقامتگاه های متنوعی از جمله ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله، کلبه چوبی، خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی باعث شده تا مسافران با اطمینان و اعتماد کامل برای اجاره ویلا و سوئیت به سراغ لیدوماتریپ بروند.

برای آشنایی هرچه بیشتر با خدمات این وبسایت می توانید همین حالا از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com وارد این سایت شده و از نزدیک با لیدوماتریپ آشنا شوید. درصورت وجود هرگونه سوال نیز می توانید با شماره تلفن 91070021-021 تماس گرفته و از کارشناسان پشتیبانی راهنمایی بخواهید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی