تیتر امروز

پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران منصوب شد/ لحظه اهدای حکم تنفیذ +ویدیو
با تنفیذ رهبر انقلاب اسلامی

پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران منصوب شد/ لحظه اهدای حکم تنفیذ +ویدیو

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در مراسمی و بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی رأی ملت ایران به آقای مسعود پزشکیان را تنفیذ و ایشان را به‌عنوان رئیس جمهور اسلامی...
کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟
از چشم جهان (۱۶۳)

کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟

به نظر می‌رسد در میان رای دهندگان رنگین پوست و همچنین جوانان آمریکایی، کاملا هریس نامزد دمکرات‌ها نسبت به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا – پیش از کناره گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری - از اقبال بیشتری...
رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود
گفت و گوی ویژه جامعه پلاس با یک وکیل پایه یک درباره طرح نور

رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود

جامعه پلاس در یک گفت و گوی ویژه به سراغ موضوع طرح نور رفته و سوالاتی را با دکتر رضا نامجو، وکیل پایه یک دادگستری مطرح کرده که می‌خوانید.
سازمان غذا و داروی ایالات متحده اعلام کرد

تایید "رمدسیویر" برای درمان نوع خفیف تا متوسط ​​کرونا در آمریکا

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مصرف داروی ضد ویروسی "رمدسیویر" را برای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که در بیمارستان تحت درمان قرار ندارند، تایید کرد.

کد خبر: ۱۱۹۵۹۰
۱۱:۴۰ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

تایید رمدسیور برای درمان کرونا در امریکا

دیدارنیوز ـ سازمان غذا و داروی ایالات متحده مصرف داروی ضد ویروسی رمدسیویر را به عنوان درمانی برای برخی از بزرگسالان که به بستری در بیمارستان نیاز ندارند و کودکان مبتلا به علائم خفیف تا متوسط ​​کووید-۱۹ مجاز اعلام کرد.

این مجوز، استفاده از داروی رمدسیویر را که پیش از این تنها به بیماران بستری در بیمارستان محدود می‌شد، گسترش می‌دهد و این موضوع در حالیست که پزشکان در این کشور با کمبود روش‌های درمانی مجوز داده شده از سوی سازمان غذا و داروی ایالات متحده مواجه هستند.

سازمان غذا و داروی آمریکا داروی رمدسیویر را به عنوان یک روش درمانی برای افراد مبتلا به کووید-۱۹ که ۱۲ سال و بالاتر دارند و وزن آنان حداقل ۳۹ کیلوگرم است و دچار علائم خفیف تا متوسط بیماری هستند و در معرض خطر ابتلا به نوع شدید بیماری قرار دارند، تایید کرده است.

به نقل از پایگاه آکسیوس، طبق اعلام این سازمان، این دارو را می‌توان از طریق وریدی و در مجموع به مدت سه روز تجویز کرد که به کاهش خطر بستری شدن در بیماران پرخطر کمک می‌کند. با این حال، این دارو جایگزینی برای واکسیناسیون نیست که بنابر توصیه سازمان غذا و داروی آمریکا بهترین اقدام پیشگیرانه است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی