تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شرکت‌هاي توزیع، پایه واساس تحول در عرصه مدیریت تقاضا و مصرف هستند/ کنتور های هوشمند مهمترین ابزار کنترل بار شبکه

مدیرعامل شرکت برق توانیر گفت:شرکت‌هاي توزیع، پایه واساس تحول در عرصه مدیریت تقاضا و مصرف بوده که نصب کنتورهای هوشمند از مهمترین ابزار کنترل بار شبکه محسوب می شود. 

کد خبر: ۱۱۹۳۱۸
۱۴:۴۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

شرکت‌هاي توزیع، پایه واساس تحول در عرصه مدیریت تقاضا و مصرف هستند/ کنتور های هوشمند مهمترین ابزار کنترل بار شبکه

به گزارش دیدارنیوز خوزستان؛ آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر در مراسم افتتاحیه کنفرانس منطقه ای سیرد به عنوان مهمترین رويداد علمی صنعت توزیع برق که بر نقش کانونی شرکت های توزیع برق تاکید داشته اظهار کرد: به عنوان مثال در بخش تولید و توزیع و انتقال به‌صورت‌ سنتی پیش می رفتیم تا زمانی که به محدودیت‌های مالی برخورد نکردیم، در فرایندهای بازنگری نشد.

 وی با بیان اینکه محدودیت ها و تغییر نیازها باعث بازنگری در عرصه توزیع برق به ویژه مدیریت تقاضا شد گفت: موضوعات مهمی اعم از اصلاح ساختار اقتصادی صنعت برق و بخش توزیع برق، بهبود حاکمیت شرکت های توزیع برق، هوشمندسازی و ارتباطات هوشمند با مشتریان، تاب آوري و قابلیت اطمینان و... مور توجه قرار گرفته است.

کردی با اشاره به‌ برنامه های تعریف شده جهت کاهش پیک تابستان ۱۴۰۱ ادامه داد:بخشی که بیشترین نقش در کنار تولید برای آن تعرف شده است، شرکت های توزیع هستند که باید در عرصه مدیریت مصرف و تقاضا جدی تر پیش بروند.

مدیرعامل شرکت توانیر مصوبه دولت در خصوص تعرفه های برق از بهمن ماه کلید خواهد خورد بیان کرد: آگاه سازی مشترکان ضروری است که روابط‌عمومی و رسانه ها در آن نقش بسزایی دارند.

 وی ادامه داد:شرکت‌هاي توزیع، پایه واساس تحول در عرصه مدیریت تقاضا و مصرف هستند.

 کردی تصریح کرد:دولت در مصوبه خود که اکنون تمرکز آن به سمت بخش خانگي و به دنبال اصلاح الگوی مصرف است که در همین راستا باید قرائت و کنترل پذیری تعرفه باید با جدیت دنبال شود.

مدیرعامل شرکت توانیر نصب کنتورهای هوشمند را مهمترین ابزار کنترل بار شبکه برشمرد و افزود: طرح فهام که از سال ها پیش تعریف شده بود امسال با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت و مشترکان دیماه پرمصرف و صنعتی را به صورت صد درصد تحت پوشش قرار خواهد داد.

کردی یاداور شد: با این اقدام، بیش از نیمی از بار شبکه کنترل پذیر و رويت پذیر خواهد شد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: اگر موضوع تعرفه ها و هوشمندسازی کنتورهای برق باهم پیش رود، به مدیریت مصرف ۱۰ هزار مگاواتی در تابستان خواهیم رسید.

کردی ادامه داد: برای اطلاع رسانی به مشترکان و اینکه بدانند خارج از الگو مصرف یا داخل الگو هستند، نیازمند کنتورهای هوشمند هستیم.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان تصریح کرد:همه این موارد نشانگر آن است که شرکت‌های توزیع برق نقشی کانونی در این تحولات دارند .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی