تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حل مشکل آبگرفتگی در شوشتر

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: برخی خانه‌ها و معابر دچار آبگرفتگی جزئی و در حد دقایقی کوتاه شدند، اما حجم آن بسیار کم بوده و سریعاً از آب تخلیه شدند.

کد خبر: ۱۱۸۹۸۵
۱۰:۳۸ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: دهدشتی سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: برخی خانه‌ها و معابر دچار آبگرفتگی جزئی و در حد دقایقی کوتاه شدند، اما حجم آن بسیار کم بوده و سریعاً از آب تخلیه شدند.

وی بیان داشت: بامداد شنبه به همراه امام جمعه ، در محل شهرک علم‌الهدی حاضر شده و با مردم عزیز این نقطه هم صحبت کردم. در هفته‌های اخیر اقداماتی برای کاهش آبگرفتگی در آنجا صورت گرفته بود که باعث کمتر شدن مشکلات آبگرفتگی شد، اما نیاز به تقویت مسیر خروجی آب‌های سطحی وجود داشت.

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، لوله‌های مورد نیاز برای تسریع در روند خروج روان‌آب‌های سطحی از معابر شهرک علم‌الهدی همین امروز در محل تخلیه شده و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دهدشتی تصریح کر: در منطقه مسکن مهر هم بنا به تاکیداتی که داشتیم و بازدید‌هایی که مرتباً در یک ماه اخیر از آنجا صورت گرفت، اصرار بر اصلاح معابر بحرانی و همچنین تعبیه کانالی برای هدایت آب از نقاط بالادست داشتیم و الحمدالله شاهد کاهش چشمگیر آبگرفتگی و کمتر شدن مشکلات مردم بودیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی