تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال به عنوان شصت و سومین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور به صورت رسمی ثبت شد.

کد خبر: ۱۱۸۹۲۴
۱۴:۳۸ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال

دیدارنیوز ـ صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی به ثبت رسید و بر این اساس شصت و سومین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی کشور به صورت رسمی ثبت شد.

ارائه خدمات ضمانت‌نامه‌ای، تجاری‌سازی نتایج پژوهش‌ها، جذب و یا هدایت منابع مالی دولتی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر، ارائه خدمات مالی و تسهیلاتی، مشارکت و سرمایه‌گذاری در ایجاد، توسعه و توانمندسازی شرکت‌های فناورانه و دانش‌بنیان، اخذ و اعطای کارگزاری و عاملیت منابع و ارائه خدمات ارزیابی و امکان‌سنجی از خدمات این صندوق بشمار می‌رود.

به نقل از ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال درنظر دارد تا در حوزه‌های اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و تکنولوژی بلاکچین به فعالیت بپردازد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دانش بنیان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی