تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اشک‌های پیشکسوت پرسپولیس برای تیم‌ملی بانوان

حسین کلانی در مراسم بدرقه امروز تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود، گفت: شما مادران فردای ما هستید. فقط برایتان آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر: ۱۱۸۸۸۶
۱۲:۱۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

حسین کلانی

دیدارنیوز: پیشکسوت پرسپولیس در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان گفت: زنان ورزشکار ما با وجود ناسازگاری‌ها به مسابقات مختلف رفته‌اند و موفق شده‌اند.

حسین کلانی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا گفت: زنان ما بدعت گذار و تاریخ‌ساز هستند. ما در جهان ممکن است مادام کوری نداشته باشیم، اما میرزاخانی‌ها را داریم. زنان ما در زمینه ورزش هم در رشته‌های مختلف با تمام کمبود‌ها و ناسازگاری‌ها رفته اند و موفق برگشته اند.

کلانی در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود و به همین دلیل نتوانست به سخنرانی ادامه دهد، در پایان گفت: شما مادران فردای ما هستید. فقط برایتان آرزوی موفقیت دارم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی