تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
احمد خسروی در گقت‌وگو با انصاف‌نیوز:

«میزان حبسی که طاهری گذرانده بیش از مجازات اوست»

وکیل جدید محمدعلی طاهری که بعد از رای دادگاه تجدید نظر مبنی بر تایید حکم ۵ سال حبس، وکالت او را پذیرفته است، گفت: بعد از اینکه رای ۵ سال حبس شعبه ۱۵ دادگاه بدوی توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر تایید شد، ما درخواست اعاده دارسی دادیم که در حال بررسی در دادگاه ۳۳ دیوان عالی کشور به ریاست آقای نیازی است.

کد خبر: ۱۱۸۵۳
۱۰:۳۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - احمد خسروی در گفت‎و‌گو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: از طرف دیگر رای تایید شده از سوی دادگاه تجدیدنظر به مرحله‌ی اجرای حکم رسیده است که در این مرحله دادسرای اجرای احکام با احتساب مدت بازداشت قبلی و طبق ماده ۲۷ و ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات‌ها را تجمیع کرده و مجازات اشد را اجرا می‌کند. ایشان یک محکومیت قبلی ۵ سال حبس و ۱ میلیارد تومان جریمه‌ی نقدی و شلاق داشته است و در حال حاضر هم به ۵ سال حبس محکوم شده‌اند.

خسروی افزود: طبق ماده ۱۳۴ مجازات اسلامی یکی از این مجازات‌ها قابل اجرا است. طبق محاسبات ما آقای طاهری ۷ سال و ۸ ماه است که در زندان است و بیشتر از میزانی که باید مجازات شوند، در زندان بوده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی