تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وضعیت مهاجم پرسپولیس امروز مشخص می‌شود

وضعیت عیسی آل‌کثیر که در دیدار روز گذشته پرسپولیس و پدیده در مشهد دچار آسیب دیدگی و مجبور به ترک میدان شد، امروز با انجام معاینه پزشکی مشخص می‌شود. مصدومیت آل‌کثیر خبر بدی برای سرخپوشان است و گل‌محمدی امیدوار است این آسیب دیدگی جدی نباشد.

کد خبر: ۱۱۸۲۷۵
۱۰:۴۱ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز: عیسی آل کثیر روز گذشته و در بازی با پدیده آسیب دید و شدت آسیب دیدگی او به حدی بود که در دقیقه ۵۱ بازی تعویض شد و جای خود را به مهدی عبدی داد. 

عیسی آل کثیر که بدون برخورد با بازیکنی مصدوم شد و به نظر می‌رسد به هنگام دویدن دچار چالش شده از ترس مصدومیت از ناحیه رباط یا مینیسک ترجیح داد زمین بازی را ترک کند و میزان مصدومیت او امروز با معاینه پزشک متخصص و هم چنین تصویربرداری از پایش مشخص می‌شود. 

کادر پزشکی و کادر فنی تیم امیدوار است این مصدومیت جزیی باشد چرا که در غیر اینصورت مصدومیت از ناحیه رباط و مینیسک او را مدتی از ترکیب تیم دور خواهد کرد، به خصوص اگر با پارگی رباط مواجه شده باشد. عیسی آل کثیر بعد از حضور در پرسپولیس ۶ ماه به دلیل رای صادره از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا دور از میادین بود و مصدومیت جدید می‌تواند این چالش را برای او تکرار کند. 

بعد از بازی زمزمه‌هایی مبنی بر مصدومیت او از ناحیه رباط وجود داشت و حتی در اردوی تیم پدیده نیز این خبر پیچیده شد، اما نوع مصدومیت و هم چنین میزان آسیب دیدگی این مهاجم امروز و بعد از معاینه دقیق پزشکی مشخص خواهد شد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: عیسی آل کثیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی