تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

استفاده از میوه ها برای جلوگیری از پرخوری

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: در زمان احساس گرسنگی استفاده از میوه‌ها و سبزیجات می‌تواند جزء بهترین و سالم‌ترین گزینه‌ها برای جلوگیری از اختلال پرخوری باشد.

کد خبر: ۱۱۷۸۰۸
۲۱:۲۵ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: محمد شاهی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: تغییر سبک زندگی و ورزش‌هایی مانند یوگا می‌تواند به این افراد بسیار کمک کند؛ لازم و ضروری است که هر فردی حتماً صبحانه میل کند چرا که تحقیقات نشان داده ۹۰ درصد افراد دارای اختلال پرخوری صبحانه نمی‌خورند.

وی افزود: در زمان احساس گرسنگی استفاده از میوه‌ها و سبزیجات می‌تواند جزء بهترین و سالم‌ترین گزینه‌ها برای جلوگیری از اختلال پرخوری باشد.

شاهی ادامه داد: نکته دیگر اینکه افراد در فضای مجازی مدام با تصاویر غذا‌ها و رستوران‌ها مواجه می‌شوند که این می‌تواند برای فرد دچار اختلال پرخوری، تحریک کننده باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: مواردی از قبیل غذا خوردن به صورت غیر عادی و حتی بعد از سیر شدن، غذا خوردن سریع تا مرز دل درد گرفتن، غذا خوردن به صورت تنها و انفرادی و خارج از کنترل و اراده، حس عذاب وجدان بعد از صرف غذا، افراد مضطرب و پر استرس و عاجز از بیان احساسات و عواطف، افرادی که زیاد رژیم می‌گیرند، چاق و لاغر شدن مداوم و فکر کردن به اعمال جراحی زیبایی بخشی از نشانه‌های ابتلا به اختلال پرخوری محسوب می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی