تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.

برگزاری مسابقات فوتبال در گتوند

رئیس هیات فوتبال گتوند گفت: دژ قهرمان مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند شد.

کد خبر: ۱۱۷۵۳۶
۱۳:۲۱ - ۱۰ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: بهزاد جعفرزاده، رئیس هیات فوتبال گتوند گفت: تیم فوتبال دژ عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند را به خود اختصاص داد.

او افزود: در دیدار پایانی مسابقات فوتبال رده سنی بزرگسالان شهرستان گتوند عصر امروز تیم فوتبال دژ توانست در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی برسد و تیم مهر ایرانیان به مقام دوم دست پیدا کرد.

جعفرزاده اضافه کرد: فینال جذاب و دیدنی این دوره از مسابقات بین دو تیم دژ و مهر ایرانیان در نود دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه ۱ بر ۱ تمام شد و تیم دژ در مارتن ضربات پنالتی ۱۴ بر ۱۳ پیروز شد.

رئیس هیات فوتبال گتوند تصریح نمود: این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از شهرستان برگزار گردید که تیم فوتبال دژ توانست با پنج برد، یک باخت و یک تساوی و به ثمر رساندن ۲۸ گل و دریافت ۲۸ گل به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

جعفرزاده گفت: در مراسم پایانی این رقابت ها، با حضور رئیس و اعضای هیات فوتبال شهرستان گتوند به تیم‌های برتر مسابقات کاپ قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

برچسب ها: فوتبال ورزش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی