تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سپاهان صفر ـ پرسپولیس ۱، موج انفجار نارنجک در اراک!

بدون شک مهم‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس است و دو تیم در اراک به مصاف هم رفته‌اند. دلایل زیادی برای جذاب بودن این مسابقه وجود دارد.

کد خبر: ۱۱۷۴۷۷
۱۶:۳۰ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

گزارش زنده: سپاهان صفر ـ پرسپولیس ۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: الکلاسیکوی فوتبال ایران یعنی بازی پرسپولیس و سپاهان در حالی آغاز شده که باتوجه به اینکه این بازی پیش از دیدار استقلال و فولاد برگزار می‌شود، هر دو تیم با کسب پیروزی فرصت صعود به رتبه نخست جدول را خواهند داشت.

یحیی گل‌محمدی و محرم نویدکیا که در پیش  فصل یک بازی دوستانه داشتند، در دو بازی فصل گذشته به نتیجه تساوی رسیدند اما حالا برای حفظ جایگاه خود و همچنین نیم‌نگاه به صدر جدول نیاز مبرمی به پیروزی دارند. با توجه به حکم فصل گذشته کمیته انضباطی، این بازی در زمین بی طرف و به میزبانی اراک برگزار می‌شود و خبری از تماشاگران دو تیم هم نیست.

بازی با قضاوت وحید کاظمی آغاز شده و دو تیم با این ترکیب به میدان رفتند:

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و محمدرضا خلعتبری

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

دقیقه 11: ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس توسط سروش رفیعی با اثر حسینی همراه شد و در مقابل دروازه به خلعتبری همراه شد اما او نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 16: شوت امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: سیدجلال حسینی به توپ نرسید تا خلعتبری در مقابل دو مدافع پرسپولیس صاحب توپ شود. او شیری را به زیبایی از پشت رو برداشت اما ضربه آخرش کم دقت و کم جان بود.

دقیقه 24: حساس‌ترین موقعیت بازی روی ارسال خلعتبری رقم خورد؛ جایی که با عبور از مدافعان پرسپولیس، سروش رفیعی ضربه خود را زد که با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 33 مسابقه و بر خلاف جریان بازی، علی شجاعی از سمت چپ توپ را به سمت دروازه سپاهان ارسال کرد و مدافع سپاهان توپ را به درستی دفع نکرد و در نزدیکی شش قدم کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر اولین گل بازی را زد.

دقیقه 44: با مصدومیت عالیشاه و خروج او از زمین، ترابی به میدان آمد.

دقیقه 1+45: داور دو کارت زرد به سرلک از پرسپولیس و ولسیانی از سپاهان نشان داد. پیش از این فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و علی نعمتی نیز کارت زرد گرفته بودند.

گزارش زنده: سپاهان صفر ـ پرسپولیس ۱

نیمه دوم

دقیقه 51: مهدی ترابی موفق به توپگیری شد و پس از یک استارت شوت خود را روانه دروازه کرد که کنت توپ را در دور کرد و در ادامه احمدزاده روی یک ضد حمله به سمت دروازه پرسپولیس شوتزنی کرد که شوت او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 62: شوت امید نورافکن از داخل محوطه جریمه به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 66: شوت سروش رفیعی را لک در دو مرحله گرفت.

دقیقه 64: ارسال کرنر با ضربه سر شهباززاده همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 63: ضربه روی پای فرشاد احمدزاده با واکنش لک همراه شد. توپ از زیر دست او رد شد و در حالی که می‌رفت وارد دروازه شود، سیدجلال آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه 69: ارسال مهدی ترابی به مقابل دروازه با ضربه نعمتی همراه شد که توپ در چارچوب نبود.

دقیقه 80: شوت از راه دور مهاجم سپاهان با فاصله‌ای اندک از روی دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 92: فشار حملات سپاهان در دقایق پایانی مسابقه زیاد شد و خطرات زیادی را در محوطه جریمه پرسپولیس ایجاد کرد اما نهایتا زردهای اصفهان در گلزنی ناکام ماندند تا سومین شکست متوالی را تجربه کنند. به نظر می‌رسد سپاهان تاوان پرتاب نارنجک هوادارانش را در اراک داد و موج آن انفجار به خود آنها برگشت.

پرسپولیس با این برد موقتا تا رده دوم جدول بالا آمد و منتظر بازی استقلال می‌ماند.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی