تیتر امروز

مهدی مطهرنیا: آمریکا به دنبال رژیم چنج در ایران است/ وقتی نخبگان را زندانی می‌کنید در بزنگاه تاریخ تنها می‌شوید/ پیش از صحبت با اپوزیسیون مسایل را با نزدیکان خود حل‌وفصل کنید
دولت پزشکیان، جنگ ۱۲ روزه و آینده ایران در ویژه برنامه «میدان پاستور» با تحلیلگر ارشد مسایل بین الملل

مهدی مطهرنیا: آمریکا به دنبال رژیم چنج در ایران است/ وقتی نخبگان را زندانی می‌کنید در بزنگاه تاریخ تنها می‌شوید/ پیش از صحبت با اپوزیسیون مسایل را با نزدیکان خود حل‌وفصل کنید

مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه و تحلیلگر ارشد مسایل بین الملل مهمان یکی دیگر از سری برنامه‌های میدان پاستور بود. او معتقد است: دولت خاتمی داشت با یک ادبیات درست مشکلات را حل می‌کرد، اما احمدی نژاد...
آمریکا: ترامپ آماده مذاکره با ایران/ عراقچی: هر لحظه ممکن است جنگ از سر گرفته شود/ واکنش شورای نگهبان به درخواست رفراندوم میرحسین موسوی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آمریکا: ترامپ آماده مذاکره با ایران/ عراقچی: هر لحظه ممکن است جنگ از سر گرفته شود/ واکنش شورای نگهبان به درخواست رفراندوم میرحسین موسوی

این صد و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»
در مناظره دیدار اقتصادی مطرح شد:

«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»

در مناظره جدید دیدار اقتصادی، مجید شفیع‌پور، مدرس دانشگاه تهران و منتقد ورود LPG به سبد سوخت، و احمدرضا غلامی، نایب رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاز مایع ایران به عنوان موافق و حمید یزدانیان به...

واگذاری تبلیغات محیطی؛ فقط برای استقلال و پرسپولیس؟

سازمان لیگ در آستانه دربی تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار کرد.

کد خبر: ۱۱۵۶۹۷
۱۰:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

تبلیغات محیطی

دیدارنیوز - البته دردربی استقلال میزبان و مجری تبلیغات محیطی این باشگاه بود، اما پرسپولیس از بازی بعدی در استادیوم آزادی می‌تواند مجری تبلیغات در این استادیوم باشد. تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی به شرط ارایه تضامین مالی و هم چنین واریز سهم سازمان لیگ به این دو باشگاه و البته با تایید وزیر ورزش و هم چنین رییس فدراسیون فوتبال واگذار شد.

سوال مهم این جاست آیا دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم می‌توانند تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی را برعهده بگیرند؟ این به شرطی خواهد بود که دیگر تیم‌های لیگ برتر کسب درآمد در بازی‌های مورد نظر را تامین و سهم سازمان لیگ را واریز کنند. هم اکنون سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی ۳۰ درصد است و این سازمان در ابتدای فصل قراردادی را به صورت پیمانکاری منعقد کرده است. اگر میزان کسب در آمد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر از قراردادی که سازمان لیگ با پیمانکار منعقد کرده کمتر باشد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بالاجبار باید روی قرارداد سازمان لیگ پیش بروند و درآمد حاصله از تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ به دست بیاورند.

علاوه بر تیم‌های استقلال و پرسپولیس تیم تراکتور هم خواهان دریافت مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ شده است و به نظر می‌رسد در روز‌های آینده این باشگاه هم مجری تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی دراستادیوم یادگار امام خواهد شد. البته همان طور که اشاره شد این باشگاه می‌بایست به سازمان لیگ تضامین مالی ارایه داده و سهم سازمان لیگ از اجرای آن را پیش از هر مسابقه به حساب سازمان لیگ واریز کند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: تبلیغات محیطی
ارسال نظرات
امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد
امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد
امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد
امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد