تیتر امروز

علی نیکجو: مردم برای آرامش به حمایت حاکمان نیاز دارند نه «یوگا» / به کودکان یاد دهید از ترس‌هایشان حرف بزنند/ از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم اگر ...
بررسی تاثیرات جنگ بر روح و روان انسان‌ها در گفت‌و‌گو با یک روان درمانگر:

علی نیکجو: مردم برای آرامش به حمایت حاکمان نیاز دارند نه «یوگا» / به کودکان یاد دهید از ترس‌هایشان حرف بزنند/ از این پیچ خطرناک عبور می‌کنیم اگر ...

در پنجمین برنامه از سری برنامه های تیتر بررسی تاثیرات جنگ بر روح و روان انسان ها با دکتر علی نیکجو، روان درمانگر مطرح کردیم. او معتقد است: صدا و سیما و اینترنشنال به عنوان دو ابرمدیا، آسیب بزرگی...
آیا اسرائیل برای حمله بعدی آماده می‌شود؟/ پاسخ کوبنده‌تر ایران در صورت تکرار حمله/ چراغ سبز سنای آمریکا به ترامپ برای حمله دوباره
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آیا اسرائیل برای حمله بعدی آماده می‌شود؟/ پاسخ کوبنده‌تر ایران در صورت تکرار حمله/ چراغ سبز سنای آمریکا به ترامپ برای حمله دوباره

این صد و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
روحی‌صفت: به هیچ وجه نمی‌توان به آتش‌بس کنونی بین ایران و اسرائیل امیدوار بود/ این آتش‌بس پایداری ندارد/ روایت متقی در تلویزیون درباره احتمال از سرگیری حملات اسرائیل تا حدی درست است
یک دیپلمات با سابقه وزارت امورخارجه در گفتگو با دیدارنیوز مطرح کرد

روحی‌صفت: به هیچ وجه نمی‌توان به آتش‌بس کنونی بین ایران و اسرائیل امیدوار بود/ این آتش‌بس پایداری ندارد/ روایت متقی در تلویزیون درباره احتمال از سرگیری حملات اسرائیل تا حدی درست است

به هیچ وجه نمی‌توان به آتش‌بس کنونی بین ایران و اسرائیل امیدوار بود. این آتش‌بس به هیچ عنوان، پایداری نداشته و ما در میانه راه قرار داریم. رژیم صهیونیستی، قطعا تلاش خواهد کرد که ضربات دیگری به...

واگذاری تبلیغات محیطی؛ فقط برای استقلال و پرسپولیس؟

سازمان لیگ در آستانه دربی تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار کرد.

کد خبر: ۱۱۵۶۹۷
۱۰:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

تبلیغات محیطی

دیدارنیوز - البته دردربی استقلال میزبان و مجری تبلیغات محیطی این باشگاه بود، اما پرسپولیس از بازی بعدی در استادیوم آزادی می‌تواند مجری تبلیغات در این استادیوم باشد. تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی به شرط ارایه تضامین مالی و هم چنین واریز سهم سازمان لیگ به این دو باشگاه و البته با تایید وزیر ورزش و هم چنین رییس فدراسیون فوتبال واگذار شد.

سوال مهم این جاست آیا دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم می‌توانند تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی را برعهده بگیرند؟ این به شرطی خواهد بود که دیگر تیم‌های لیگ برتر کسب درآمد در بازی‌های مورد نظر را تامین و سهم سازمان لیگ را واریز کنند. هم اکنون سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی ۳۰ درصد است و این سازمان در ابتدای فصل قراردادی را به صورت پیمانکاری منعقد کرده است. اگر میزان کسب در آمد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر از قراردادی که سازمان لیگ با پیمانکار منعقد کرده کمتر باشد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بالاجبار باید روی قرارداد سازمان لیگ پیش بروند و درآمد حاصله از تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ به دست بیاورند.

علاوه بر تیم‌های استقلال و پرسپولیس تیم تراکتور هم خواهان دریافت مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ شده است و به نظر می‌رسد در روز‌های آینده این باشگاه هم مجری تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی دراستادیوم یادگار امام خواهد شد. البته همان طور که اشاره شد این باشگاه می‌بایست به سازمان لیگ تضامین مالی ارایه داده و سهم سازمان لیگ از اجرای آن را پیش از هر مسابقه به حساب سازمان لیگ واریز کند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: تبلیغات محیطی
ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۱۲ تير
امروز پنجشنبه ۱۲ تير
امروز پنجشنبه ۱۲ تير
امروز پنجشنبه ۱۲ تير