تیتر امروز

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...
گفت‌وگوی دیدار در برنامه ایرانشهر با یک تحلیلگر مسایل سیاسی

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...

دیدارنیوز در روزی که سومین دور از مذاکرات تهران و واشنگتن در شهر مسقط برگزار شد، میزبان صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی در برنامه ایرانشهر بود.
بهرام امیر احمدیان: ما تجربیات کارسازی از گفت‌و‌گو نداریم/سیامک کاکایی: نوروز، جوهره و مایه گفتمان ملی در ایران است به دیپلماسی نوروز بیندیشیم!
در اولین نشست «صلح و وحدت ملی در ایران» مطرح شد:

بهرام امیر احمدیان: ما تجربیات کارسازی از گفت‌و‌گو نداریم/سیامک کاکایی: نوروز، جوهره و مایه گفتمان ملی در ایران است به دیپلماسی نوروز بیندیشیم!

گروه صلح و وحدت ملی انجمن مطالعات صلح ایران، عصر چهارشنبه، سوم اردیبهشت ماه، اولین نشست خود را با موضوع «صلح و وحدت ملی در ایران» با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی در سالن حافظِ خانه اندیشمندان...

واگذاری تبلیغات محیطی؛ فقط برای استقلال و پرسپولیس؟

سازمان لیگ در آستانه دربی تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار کرد.

کد خبر: ۱۱۵۶۹۷
۱۰:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

تبلیغات محیطی

دیدارنیوز - البته دردربی استقلال میزبان و مجری تبلیغات محیطی این باشگاه بود، اما پرسپولیس از بازی بعدی در استادیوم آزادی می‌تواند مجری تبلیغات در این استادیوم باشد. تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی به شرط ارایه تضامین مالی و هم چنین واریز سهم سازمان لیگ به این دو باشگاه و البته با تایید وزیر ورزش و هم چنین رییس فدراسیون فوتبال واگذار شد.

سوال مهم این جاست آیا دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم می‌توانند تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی را برعهده بگیرند؟ این به شرطی خواهد بود که دیگر تیم‌های لیگ برتر کسب درآمد در بازی‌های مورد نظر را تامین و سهم سازمان لیگ را واریز کنند. هم اکنون سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی ۳۰ درصد است و این سازمان در ابتدای فصل قراردادی را به صورت پیمانکاری منعقد کرده است. اگر میزان کسب در آمد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر از قراردادی که سازمان لیگ با پیمانکار منعقد کرده کمتر باشد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بالاجبار باید روی قرارداد سازمان لیگ پیش بروند و درآمد حاصله از تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ به دست بیاورند.

علاوه بر تیم‌های استقلال و پرسپولیس تیم تراکتور هم خواهان دریافت مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ شده است و به نظر می‌رسد در روز‌های آینده این باشگاه هم مجری تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی دراستادیوم یادگار امام خواهد شد. البته همان طور که اشاره شد این باشگاه می‌بایست به سازمان لیگ تضامین مالی ارایه داده و سهم سازمان لیگ از اجرای آن را پیش از هر مسابقه به حساب سازمان لیگ واریز کند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: تبلیغات محیطی
ارسال نظرات
امروز دوشنبه ۰۸ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۰۸ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۰۸ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۰۸ ارديبهشت