تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

هدیه نفیسی که به برنده توپ طلا می‌رسد

علاوه بر توپ طلا، جایزه نفیسی به فرد برگزیده در مراسم امشب توپ طلا اهدا خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۵۳۳۲
۲۰:۳۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

توپ طلا

دیدارنیوز - امشب بالاخره نام بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۱ در مراسمی در فرانسه از سوی فرانس فوتبال اعلام خواهد شد. حالا و به مناسبت برگزاری مراسم امشب توپ طلا در پاریس، نشریه فرانس فوتبال به هر یک از برندگان این جوایز معتبر در سال ۲۰۲۱ در بخش‌های مختلف، یک مدل منحصر به فرد ساعت مچ برند مشهور پورنل که به طور خاص برای این رویداد طراحی و ساخته شده را اهدا خواهد کرد.

این هدیه نفیس از طلای ۲۴ عیار رزگلد ساخته شده و ۴۸ میلیمتر نیز قطر این ساعت مچی است. این اولین بار است که نشریه فرانس فوتبال چنین هدیه نفیسی را برای برندگان در نظر گرفته و احتمالا از سال‌های بعد اسپانسر‌های مختلف رقابت شدیدی برای توافق با این نشریه برای تبدیل شدن به حامی مالی مراسم خواهند داشت.

مائوریتزیو مازوکی، مدیر عامل پورنل در این رابطه گفت: "توپ طلا برای فوتبال مانند جوایز اسکار یا نخل طلا برای سینما است، چیزی مثل دستاورد یا جایزه نهایی. فوتبال محبوب‌ترین ورزش در جهان است و توپ طلا معتبرترین وجه تمایز بین بازیکنان محسوب می‌شود. به این دلیل ما تصمیم گرفته ایم به طور رسمی با رویدادی که چنین جایگاه مهمی در جهان دارد همراه شده و چنین ساعتی را برای برندگان طراحی و اهدا کنیم. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: توپ طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی