تیتر امروز

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد
در دهمین برنامه دیدار اندیشه گفت‌وگو با یک استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد

دیدار اندیشه در دهمین برنامه خود میزبان محمد حسن موجدی ساوجی، استاد دانشگاه و حوزه بود، او معتقد است: از کافران نیز نمی‌توان حق حیات، حق آزادی اندیشه، حق تعیین سرنوشت، حق مالکیت و تحصیل را سلب...
المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ پرش دیدنی الفتی/ تمرین هانیه رستمیان +ویدیو
این گزارش بروز رسانی می‌شود

المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ پرش دیدنی الفتی/ تمرین هانیه رستمیان +ویدیو

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از امروز (شنبه) رسما آغاز شده و نمایندگان پرامید ایران در چند رشته از جمله قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میدان خواهند رفت و در تیراندازی هم هانیه...

لیپی: یوونتوس به فکر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست

مارچلو لیپی با اعلام اینکه یوونتوس در رده هشتم قرار گرفته به این دلیل است که تمرکز خودش را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گذاشته و اگر در آن قهرمان شوند از کسب مقام هشتم رضایت خواهند داشت.

کد خبر: ۱۱۴۱۹۴
۰۹:۰۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

نظر لیپی درباره عملکرد یوونتوس

دیدارنیوز - رقابت‌های سری آ در فصل جاری بسیار داغ دنبال می‌شود. در حال حاضر دو تیم ناپولی و میلان با ۳۲ امتیاز و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند؛ این در حالی است که اینتر با ۲۵ امتیاز پشت سر آن‌ها قرار دارد، اما دیگر تیمی که انتظار می‌رفت در قامت مدعی ظاهر شود یعنی یوونتوس با ۱۸ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، درباره مدعیان فتح اسکودتو در این فصل اظهارنظر کرده و می‌گوید: "میلان و ناپولی شروع فوق العاده‌ای در این فصل داشته اند، اما آن‌ها باید اینتر را هم در نظر بگیرند. درباره یوونتوس نظری ندارم، آن‌ها ممکن است شرایط را در نظر بگیرند و تصمیم بگیرند روی لیگ قهرمانان تمرکز کنند. مطمئنا اگر بیانکونری مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، حتی از کسب رتبه هشتم سری آ هم خوشحال خواهد شد. "

لیپی همچنین درباره شرایط فوق العاده‌ای که میلان با استفانو پیولی پشت سر می‌گذارد نیز گفت: " استفانو پیولی واقعاً من را با کار خود تحت تأثیر قرار داده است، به خصوص که میلان فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد. مشکلات در لیگ قهرمانان بیشتر به این دلیل است که او و بازیکنان به فوتبال اروپا در این سطح عادت ندارند. پیولی من را به یاد کارلو آنچلوتی می‌اندازد و این یک تعریف واقعی است. "

منبع: ایسنا
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی