تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مزایده انتخاب کارگزار پرسپولیس نتیجه نداشت

مزایده کارگزاری باشگاه پرسپولیس که انجام آن از خواسته‌های هواداران بود، انجام شد، ولی در پایان مهلت قانونی، قیمت‌های پیشنهادی، نظر باشگاه پرسپولیس را تامین نکرد.

کد خبر: ۱۱۳۳۱۰
۱۴:۱۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

مزایده پرسپولیس

دیدارنیوز - به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بر اساس ملزومات قانونی و همچنین خواسته هواداران مبنی بر انتخاب کارگزار و اسپانسر از طریق مزایده، نسبت به انجام این کار اقدام کرد. در مهلت تعیین شده، تعدادی از شرکت‌ها نسبت به دریافت پاکت، جهت شرکت در مزایده اقدام کردند. ارایه پیشنهاد و تقدیم پاکت تا ساعت ۱۹ روز هشتم آبان به پایان رسید، اما ارقام پیشنهادی نظر باشگاه را تامین نکرد. این بررسی طی روز‌های نهم و دهم آبان انجام و تصمیم نهایی اخذ شد. به این ترتیب اعلام می‌شود مزایده کارگزاری پرسپولیس برنده نداشت.

باشگاه پرسپولیس با طی مراحل قانونی ترک تشریفات، انتخاب کارگزار یا اسپانسر خود را از طریق مذاکرات مستقیم انجام خواهد داد.

برای این منظور شرکت‌هایی به عنوان طرف مذاکره در نظر گرفته شده‌اند، ضمن آن که افراد حقیقی و حقوقی که فکر می‌کنند می‌توانند نظر باشگاه را جلب کنند برای این منظور شانس خواهند داشت.

در این ارتباط به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در این مدت که مزایده جریان داشت، باشگاه زمان را از دست نداد. چنان‌که مشاهده شد در این زمان نسبت به کسب درآمد از فضا‌های موجود در حوزه اسپانسرینگ و تجارت الکترونیک اقدام گردید.

همچنین در صورت واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد که تبلیغات را انجام دهد و درآمدزایی نماید.

منبع: طرفداری
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی