تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

روزنامه اوجوگو: زوج طارمی و اوانیلسون ترکیب انفجاری پورتو هستند

یک روزنامه پرتغالی با بررسی عملکرد مهدی طارمی و اوانیلسون در خط حمله پورتو این زوج خط حمله ترکیب انفجاری در این تیم هستند.

کد خبر: ۱۱۳۲۶۸
۱۱:۰۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

درخشش طارمی در پورتو

دیدارنیوز - شنبه در چارچوب هفته دهم لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو به مصاف بواویشتا رفت و با درخشش مهدی طارمی به برتری ۴ بر یک رسید.

طارمی در این مسابقه ۲ پاس گل به مهاجم دیگر پورتو به نام «اوانیلسون» داد و باعث شد تا آمار گلزنی این ستاره برزیلی به ۳ گل افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخض شد

ستاره کشورمان اکنون با ۷ گل در کنار لوئیز دیاز، دیگر بازیکن پورتو در صدر گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد و با ۳ پاس گل نیز، بهترین بازیکن در گلسازی است.

امروز روزنامه اوجوگو زوج طارمی و اوانیلسون را ترکیبی انفجاری نامید و مدعی شد که این خط حمله پورتو می‌تواند موفق‌تر از قبل عمل کند. این روزنامه نوشت که تعداد گل‌ها، ضربات و موقعیت‌های پورتو با زوج طارمی و اوانیلسون افزایش یافته است.

فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در سن سیرو میهمان میلان خواهد بود و باید دید ستاره کشورمان چه عملکردی در این مسابقه به نمایش می‌گذارد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی