تیتر امروز

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...
گفت‌وگوی دیدار در برنامه ایرانشهر با یک تحلیلگر مسایل سیاسی

صادق زیباکلام: تندروها به سرمایه‌گذاران گفتند گول لبخند روحانی و ظریف را نخورید/ برجام قبل از خروج ترامپ مرده بود/ می‌شد زودتر مذاکره کرد اما ...

دیدارنیوز در روزی که سومین دور از مذاکرات تهران و واشنگتن در شهر مسقط برگزار شد، میزبان صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی در برنامه ایرانشهر بود.
بهرام امیر احمدیان: ما تجربیات کارسازی از گفت‌و‌گو نداریم/سیامک کاکایی: نوروز، جوهره و مایه گفتمان ملی در ایران است به دیپلماسی نوروز بیندیشیم!
در اولین نشست «صلح و وحدت ملی در ایران» مطرح شد:

بهرام امیر احمدیان: ما تجربیات کارسازی از گفت‌و‌گو نداریم/سیامک کاکایی: نوروز، جوهره و مایه گفتمان ملی در ایران است به دیپلماسی نوروز بیندیشیم!

گروه صلح و وحدت ملی انجمن مطالعات صلح ایران، عصر چهارشنبه، سوم اردیبهشت ماه، اولین نشست خود را با موضوع «صلح و وحدت ملی در ایران» با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی در سالن حافظِ خانه اندیشمندان...
فوتی‌های بندر شهید رجایی به ۲۸ نفر رسید/ وزارت دفاع: هیچ محموله سوخت یا نظامی در حادثه نبوده است/ آتش دوباره شعله گرفت
حادثه تلخ و دردناک در جنوب کشور (بروزرسانی می‌شود)

فوتی‌های بندر شهید رجایی به ۲۸ نفر رسید/ وزارت دفاع: هیچ محموله سوخت یا نظامی در حادثه نبوده است/ آتش دوباره شعله گرفت

در حادثه انفجار روز (شنبه) در بندر شهید رجایی بندرعباس در هرمزگان، متاسفانه طبق آمار‌ها تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز یکشنبه، ۲۸ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۸۰۰ نفر مصدوم شدند.

ماجرای تبلیغات محیطی ۱۸۰ میلیاردی تیم‌های لیگ برتری چه شد؟!

هیچ شرکتی در دو مزایده برگزار شده از سوی سازمان لیگ برای واگذاری تبلیغات محیطی لیگ برتر با کف قیمت ۱۸۰ میلیارد تومان شرکت نکرده است. با این حال پس از برگزاری جلسات هفته گذشته هیات رئیسه، تکلیف باشگاه‌ها مشخص نشد.

کد خبر: ۱۱۳۲۵۰
۰۹:۴۳ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

تبلیغت محیطی تیم های لیگ برتری

دیدارنیوز - درآمد حاصل از تبلیغات محیطی لیگ برتر هر سال یکی از ابهامات این رقابت‌ها بوده و سازمان لیگ فوتبال هیچ‌گاه در این مورد حتی با باشگاه‌ها شفاف نبوده است. لیگ بیست و یکم، اما می‌تواند نقطه عطفی در رسیدن باشگاه‌ها به تنها راه درآمدیشان یعنی تبلیغات محیطی باشد.

ماجرا از قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدیدش آغاز شد؛ قراردادی که در آن درآمد ۱۵۰ میلیارد تومانی از طریق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی پیش‌بینی شده بود. این موضوع ابتدا با مخالفت سازمان لیگ فوتبال همراه شد، اما در ادامه در جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه استقلال، وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مقرر شد که واگذاری تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی به تیم‌های لیگ برتری در هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ بررسی شود.

از طرفی در همان برهه زمانی مشخص شد که هیچ شرکتی در دو مزایده برگزار شده از سوی سازمان لیگ برای واگذاری تبلیغات محیطی لیگ برتر با کف قیمت ۱۸۰ میلیارد تومان شرکت نکرده است. با این حال پس از برگزاری جلسات هفته گذشته هیات رئیسه، تکلیف باشگاه‌ها مشخص نشد و حتی پس از آن جلسه، هوشنگ نصیرزاده، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفتگو با رسانه‌ها از پیشنهاد و توافق ۱۸۰ میلیاردی برای واگذاری تبلیغات محیطی لیگ برتر خبر داد.

البته نصیرزاده در گفتگو با ایسنا درباره مشتری ۱۸۰ میلیاردی تبلیغات محیطی ابراز بی‌اطلاعی کرد. از طرفی صادق درودگر، دیگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال زمانی که با سوالاتی راجع به تبلیغات محیطی مواجه شد، حاضر به پاسخ‌گویی نشد.

اما این مشتری از کجا پیدا شد؟ آن هم درست زمانی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به باشگاه‌ها چراغ سبز همکاری نشان داده بودند. ماجرا از این قرار است که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور زمانی که به بهانه مذاکره برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی و ارائه تضامین در سازمان لیگ حضور پیدا کرد، در خلال این مذاکره، برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی کل لیگ برتر هم اقداماتی کرده است.

او با اعلام بی‌اطلاعی از مزایده‌هایی که پیشتر برگزار شده به مسئولان سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده که حاضر است با همان مبلغ پیشنهادی این سازمان در مزایده‌ها، تبلیغات محیطی لیگ برتر را در اختیار بگیرد. در همین راستا محمدرضا زنوزی با ارائه پیشنهاد کتبی با مدیران سازمان لیگ وارد مذاکره شده است. این در حالی است که باشگاه تراکتور پیش از این اقدام زنوزی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌اش است، اما از آن طرف مالک باشگاه به دنبال در اختیار گرفتن حق تبلیغات محیطی کل لیگ و ادامه روند سال‌های گذشته است.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید بالاخره تقابل باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال بر سر در اختیار گرفتن حق تبلیغات محیطی به کجا خواهد رسید؛ موضوعی که پس از گذشت سه هفته از لیگ برتر همچنان مبهم باقی مانده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تبلیغات محیطی
ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۰۷ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۰۷ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۰۷ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۰۷ ارديبهشت
پرطرفدارترین ها