تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

راه قانونی استقلال برای کنار گذاشتن موسوی از لیست: باید توافق کنند

استقلال به منظور استفاده از ژستد باید یک بازیکن را از لیست خارج کند و احمد موسوی به دلیل اینکه خارج از زمان در لیست مازاد قرار داده استقلال باید با او توافق کند.

کد خبر: ۱۱۳۱۳۳
۱۰:۴۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

راه قانونی استقلال برای اضافه کردن ژستد به ترکیب

دیدارنیوز - به گفته فریبرز محمودزاده، استقلال تنها در شرایطی می‌تواند نام احمد موسوی را از لیست خارج کند که رضایت این بازیکن را به دست بیاورد.

احمد موسوی بازیکنی است که خارج از زمان قانونی نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفته و به همین دلیل هم حاضر نیست برای خروج نامش از لیست با باشگاه توافق کند.

از طرف دیگر استقلال روز گذشته عقد قرارداد با ژستد را رسما اعلام کرد تا این شائبه به وجود بیاید این اتفاق چطور رخ داده و آیا او می‌تواند برای استقلال بازی کند یا نه؟

وقتی با فریبرز محمودزاده تماس گرفتیم که در این مورد از او سوال کنیم، وی ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: من به طور کلی جواب این سوال را می‌دهم، وقتی باشگاه نام بازیکنی را بعد از زمان قانونی در لیست مازاد قرار می‌دهد، فقط باید با وی توافق کند و راه قانونی دیگری وجود نخواهد داشت.

وقتی از رییس کمیته نقل و انتقالات در مورد چگونگی صدور کارت بازی برای رودی ژستد سوال کردیم او به این شکل پاسخ داد:اسناد باشگاه محرمانه است و ما حق نداریم در مورد آن توضیح بدهیم. این سوال را بهتر است از باشگاه بپرسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی