تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سکوت معنادار عربستان در مقابل تحقیرهای ترامپ

سکوت عربستان در برابر اهانتهای پی در پی رئیس جمهور آمریکا علیه این کشور و مقایسه آن با واکنش شدید ریاض در برابر انتقاد کانادا از اوضاع حقوق بشر عربستان بسیار معنادار است.

کد خبر: ۱۱۲۸۲
۱۰:۰۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - اهانت ها و تحقیرهای دونالد ترامپ علیه عربستان در حالی ادامه دارد که تاکنون هیچ واکنش رسمی از سوی ریاض در برابر این تحقیرها منتشر نشده است.

ترامپ در یک سخنرانی در ایالت ویرجینیای غربی با اشاره به تماس تلفنی خود با پادشاه عربستان اظهار داشت: امروز گفتگویی با ملک سلمان داشتم. گفتم که شما تریلیون ها دلار پول دارید. کسی چه می داند که بدون ما چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید شما دیگر نتوانید هواپیماها را حفظ کنید. 

عربستان در حالی در برابر این اهانتها سکوت اختیار کرده که در برابر تنها یک انتقاد کوچک از سوی کانادا در خصوص اوضاع بد حقوق بشر در این کشور تمام روابط سیاسی، اقتصادی،آموزشی و... خود را با اوتاوا قطع کرد.

بنا به گفته های تحلیل گران بحران مشروعیت محمد بن سلمان ولی عهد عربستان حتی در میان اعضای خاندان آل سعود باعث شده که وی در برابر این اهانتهای ترامپ ساکت بماند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی