تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رئال برای جذب امباپه رقیب پیدا کرد؛ بارسلونا!

ارسا قصد دارد تا امباپه را برای عقد قرارداد راضی کند و به وی ۹۰ میلیون یورو نیز پاداش خواهد داد. به این ترتیب بارسلونا تبدیل به رقیب بزرگ رئال برای جذب امباپه خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۲۲۷۹
۰۹:۵۹ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

رئال برای جذب امباپه رقیب پیدا کرد؛ بارسلونا!

دیدارنیوز - در روز‌های اخیر مدیر اقتصادی بارسلونا میزبان بالای بدهی باشگاه کاتالان را اعلام کرد و گفت که سخت در تلاشند تا بتوانند از بحران اقتصادی کنونی خارج شوند. پروژه اسپای بارسا و بازسازی نوکمپ را نیز باید به هزینه‌های سال‌های آتی بارسا اضافه کرد. متئو آله‌مانی نایب رئیس بارسا هم امروز فاش ساخت که بسیار بعید است بارسا بتواند زمستان بازیکن جدید جذب کند و برای تابستان نیز باید دید شرایط در انتهای فصل چگونه خواهد بود، اما احتمال تلاش برای جذب یک فوق ستاره را رد نکرد.

طبق ادعای اسپورت، این بازیکن بر خلاف تصورات نه ارلینگ هالند که کیلیان امباپه است. ستاره پی اس جی که بار‌ها از علاقه اش به رئال حرف زده و تابستان امسال نیز رسما از پی اس جی خواسته بود تا با انتقالش به رئال موافقت کند، در پایان فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید و علی رغم تلاش مدیران باشگاه پاریسی، بعید به نظر می‌رسد قراردادش را تمدید کند.

اسپورت نوشته است که بارسا قصد دارد تا امباپه را برای عقد قرارداد راضی کند و به وی ۹۰ میلیون یورو نیز پاداش خواهد داد. به این ترتیب بارسلونا تبدیل به رقیب بزرگ رئال برای جذب امباپه خواهد شد.
بارسلونا سال ۲۰۱۷ نیز قصد جذب امباپه را داشت، ولی کادر فنی وقت، عثمان دمبله را ترجیح داد.

برچسب ها: امباپه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی