تیتر امروز

ابوالفتح: ترامپ، شخصا در پی تفاهم با تهران بوده و به صلح رومی معتقد است/ وقتی آمریکا از تمایل به مصالحه گفته، یعنی الگوی لیبی درباره ایران منتفی است/ تهدید کردن برخی، نباید به مانند بومرنگ بر سر کشور برگردد
گفتگوی ویژه دیدارنیوز با یک تحلیلگر ارشد مسائل آمریکا درباره مذاکرات مسقط

ابوالفتح: ترامپ، شخصا در پی تفاهم با تهران بوده و به صلح رومی معتقد است/ وقتی آمریکا از تمایل به مصالحه گفته، یعنی الگوی لیبی درباره ایران منتفی است/ تهدید کردن برخی، نباید به مانند بومرنگ بر سر کشور برگردد

امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر ارشد مسائل ایالات متحده در گفتگوی ویژه دیدارنیوز، پیرامون مذاکرات ایران و آمریکا در عمان، ابعاد و دامنه تحولات این مذاکرات را مورد بررسی قرار داده است.
«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟»
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟»

«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟» عنوان نشستی بود که به همت پژوهشکده مطالعات پیشرفته‌ خاورمیانه با همکاری حلقه‌ی مطالعاتی‌ یک چند، در محل این پژوهشکده برگزار شد.
گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا تمام شد/ عراقچی: مذاکرات در فضای احترام متقابل انجام شد/ وزیر خارجه در راه تهران
امروز ایران و آمریکا در عمان گفتگو کردند

گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا تمام شد/ عراقچی: مذاکرات در فضای احترام متقابل انجام شد/ وزیر خارجه در راه تهران

امروز شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۴، مذاکرات غیرمستقیم میان مقامات ایران و آمریکا در کشور عمان برگزار شد و قرار است این گفتگوها هفته آینده نیز ادامه داشته باشد.. عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان و استیو...

پیشنهاد تبلیغات محیطی به استقلال: ۱۵۰ میلیارد تومان

یک اسپانسر تبلیغاتی اعلام کرد برای تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال 150 میلیارد تومان بدهد که پیشنهادی مناسب به آجورلو است.

کد خبر: ۱۱۲۱۱۸
۱۱:۲۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

پیشنهاد اسپانسر به استقلال

دیدارنیوز - این شرکت تبلیغاتی فقط برای تبلیغات محیطی باشگاه استقلال در این فصل عددی را پیشنهاد کرده که بیشتر از حدود ۱۰۰ میلیاردی است که فصل گذشته کارگزار قبلی این باشگاه برای کل برند پرداخت کرده است.

این مبلغ بخشی از قرارداد کارگزاری است که با باشگاه به توافق رسیده و به نظر می‌رسد که به زودی از آن رونمایی می‌شود. این کارگزار غیر از مبلغ تبلیغات محیطی عددی بسیار بیشتر از کارگزار پیشین را به باشگاه استقلال پیشنهاد کرده است.

با توجه به تفاهم باشگاه استقلال با این کارگزار به نظر می‌رسد که تنها یک بخش تبلیغات محیطی بتواند بسیاری از مشکلات مالی این باشگاه را حل کند و در ادامه زمینه ساز درآمد بیشتر باشگاه در سایر بخش‌ها هم شود.

این در حالیست که پیش از این گفته می‌شد آجورلو معتقد است میزان درآمد‌های استقلال در طول فصل می‌تواند چندین برابر مبالغ قرارداد سال‌های گذشته باشد و به نظر می‌رسد یکی از ظرفیت‌های مورد نظر مدیرعامل استقلال فرصت استفاده از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی است که پیش از این عملا درآمدی برای این باشگاه نداشته است.

باید منتظر ماند و دید که واکنش سازمان لیگ در مقابل عزم باشگاه استقلال برای سپردن تبلیغات محیطی به این کارگزار چگونه خواهد بود.

طبق اعلام معاون حقوقی باشگاه استقلال، قرارداد این باشگاه با‌ های وب طبق رای حکم فسخ شده است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی