تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

استارت لیگ برتر ۲۱؛ سپاهان فاتح روز نخست

عصر امروز با انجام ۴ بازی، بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد و در نخستین روز از هفته نخست فقط سه گل از خط دروازه‌ها عبور کرد.

کد خبر: ۱۱۲۰۷۸
۲۲:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

سپاهان فاتح روز نخست

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: نخستین هفته لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید، با انجام چهار بازی انجام شد و از ساعت ۱۶ امروز سه بازی برگزار شد. در قائمشهر تیم نساجی مازندران میزبان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی فجر سپاسی بود و توانست با تک گل کریم اسلامی به پیروزی برسد.

در تهران بازی دو تیم پیکان و نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت دارند و در مشهد نیز پیکار پدیده و آلومینیوم اراک با تساوی صفر ـ صفر تمام شد. اما در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان، سپاهان موفق شد با دو گل برابر مس رفسنجان به پیروزی برسد و برای پرسپولیس و استقلال خط و نشان بکشد.

سپاهان در دقایق پایانی نیمه اول با شوت امید نورافکن به گل رسید و در اوایل نیمه دوم نیز سروش رفیعی با یک قیچی برگردان توانست فاصله را دو برابر کند. با این حال محرم نوید کیا سرمربی جوان سپاهان گفت که با وجود این پیروزی، از کیفیت بازی چندان راضی نبوده است.

بازی‌های باقی‌مانده هفته اول در روز‌های چهارشنبه و جمعه ادامه خواهد یافت و استقلال مقابل هوادار بازی می‌کند و پرسپولیس نیز باید در اهواز مقابل فولاد بایستد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی