تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

مدیربرنامه اسماعیلی: آجورلو گفت جوابی برای نامه‌ها نداشتند

پس از آنکه امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید اسماعیلی به AFC نامه زده، مدیر برنامه‌های او اعلام کرد مددی و آجورلو مدیران پیشین و فعلی استقلال جوابی برای نامه نداشتند.

کد خبر: ۱۱۲۰۴۸
۱۵:۳۳ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

نامه اسماعیلی به AFC درباره استقلال

دیدارنیوز - مدیر برنامه‌های فرشید اسماعیلی در مورد نامه موکلش به کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی را ارائه کرده است.
ابراهیمی،مدیر برنامه‌های فرشید اسماعیلی در مورد اخباری که امروز در رسانه‌ها مبنی بر اینکه اسماعیلی خواستار لغو مجوز حرفه‌ای استقلال شده است منتشر شد گفت:از محتوای نامه‌ای که ٥٠ روز از ارسال آن می‌گذرد، کسی جز باشگاه استقلال، خود بازیکن و کنفدراسیون فوتبال آسیا از جزییات ان خبر ندارد و اگر بعد از این مدت طولانی این موضوع رسانه‌ای شده، چندان جای تعجب ندارد. اما واقعیت ماجرا این است در زمان مدیرعامل قبلی چند بار نامه‌های رسمی زدیم که بدون جواب ماند و هیچ علاقه‌ای هم به جواب گویی شفاف نداشتند. تنها نامه‌هایی که از استقلال‌ می‌آمد، ابلاغیه و اخطار بود. حتی اینکه نوشته اند در زمان مصطفی آجورلو کسی به باشگاه مراجعه نکرده درست نیست، نامه رسمی هم موجود است که ١٧ مهر به ایشان ارسال شد و وقتی دیروز از منشی دفتر ایشان سوال کردم گفتند هیچ جوابی ندارند. مصطفی آجورلو هم  درخواست ما را بی جواب گذاشته و فعلا درگیر فصل جدید است.

بیشتر بخوانید: فرشید اسماعیلی به AFC: مجوز آسیایی استقلال را باطل کنید

او می‌گوید فرشید اسماعیلی فصل قبل فقط ۳۷ درصد پول گرفته است:از بازیکنی که طی یک سال فقط  ٣٧٪؜ گرفته، چه انتظاری دارید؟ طبق اعلام رسمی مدیر عامل قبلی در رسانه‌ها در خردادماه، درصد پرداختی فرشید اسماعیلی ٣٧ درصد بوده است. با مدارک ثبتی مستند می‌توانیم ثابت کنیم حتی از خردادماه تا امروز چندین نامه جدید هم زده شده که بدون پاسخ ماند، پس بهتر است تمام ماجرا بازگو شود تا طرفداران استقلال از واقعیت خبر داشته باشند. به هیچ عنوان فرشید اسماعیلی خواستار لغو مجوز حرفه‌ای استقلال نبوده و نیست و فقط نامه‌ای جهت اطلاع داده و این یکی از مفاد آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت اطلاع رسانی است که مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. حتی دیروز هم به امور بین الملل استقلال اطلاع دادم تا مدیرعامل را در جریان بگذارند که متاسفانه مصطفی آجورلو هنوز جوابی نداده است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی