تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مادورو: از دستورات آمریکا پیروی نمی‌کنیم

معاون رئیس جمهوری آمریکا درحالی به ونزوئلا تاکید کرد انتخابات ۲۰ مه سال جاری میلادی را به تعویق بیندازد که واشنگتن تحریم‌های جدیدی را علیه دولت کاراکاس وضع کرده است.

کد خبر: ۱۱۱۹
۰۹:۲۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی برای سازمان کشورهای آمریکایی انتخابات قریب الوقوع در ونزوئلا را محکوم کرد و گفت: ما از نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری این کشور آمریکای لاتین می‌خواهیم تا این انتخابات را به تعویق بیندازد و یک انتخابات "واقعی" برگزار کند.

مادورو نیز به این صحبت‌ها پاسخ داده و گفت: دولت کاراکاس و مردم ونزوئلا از دستورات آمریکا پیروی نمی‌کنند. آیا باید به امپریالیست‌ها گوش دهیم؟ نه هرگز. مردم ونزوئلا روز یکشنبه ۲۰ مه سال جاری میلادی پای صندوق‌های رای می‌روند و رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کنند.

اظهارات مایک پنس در حالی مطرح شده که آمریکا تحریم‌هایی را علیه ۲۰ کمپانی، ۱۶ مورد در ونزوئلا و چهار مورد در پاناما وضع کرده و همچنین سه شخصیت حقیقی ونزوئلایی شامل یکی از مقام‌های ارشد سابق اطلاعاتی را که به قاچاق مواد مخدر به آمریکا دست داشته، در فهرست تحریم های جدید خود قرار داده است.

مایک پنس همچنین از اعضای سازمان کشورهای آمریکایی خواست تا عضویت ونزوئلا را در این سازمان 35 عضوی به حالت تعلیق در آورند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی