تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

یوفا از سه باشگاه خواهان سوپرلیگ شکایتی ندارد

یوفا اعلام کرد علیه ۳ باشگاهی که همچنان به برگزاری رقابت‌های موسوم به سوپرلیگ اروپا متعهد هستند، اقدام قانونی انجام نخواهد داد.

کد خبر: ۱۰۹۹۱۹
۱۱:۵۳ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

یوفا از سه باشگاه خواهان سوپرلیگ شکایتی ندارد

دیدارنیوز - بهار گذشته بود که ۱۲ باشگاه اروپایی شامل یوونتوس، میلان، اینتر، بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکومادرید، آرسنال، چلسی، لیورپول، تاتنهام، منچستریونایتد و منچسترسیتی راه‌اندازی تورنمنتی جدید موسوم به سوپرلیگ اروپا را اعلام کردند، اما تنها ۴۸ ساعت بعد و با تهدیدهایی که از سوی فیفا و یوفا مطرح شد و واکنش شدید هواداران فوتبال در سراسر دنیا، ۹ باشگاه از حضور در این رقابت ها انصراف دادند و تنها ۳ باشگاه یوونتوس، بارسلونا و رئال‌مادرید همچنان به برگزاری این رقابت‌ها تاکید کردند.

پس از آن بود که یوفا اعلام کرد قطعا علیه  این ۳ باشگاه دست به اقدام قانونی خواهد زد و جریمه‌هایی هم برای ۹ باشگاه دیگر در نظر گرفت، از جمله پرداخت ۱۵ میلیون یورو برای کمک به فوتبال پایه. اما ۳ باشگاه یوونتوس،بارسا و رئال اعلام کردند که شکایت یوفا مغایر با قانون رقابت‌های اروپاست و اکنون اتحادیه فوتبال اروپا قصد ندارد شکایت از این ۳ باشگاه را پیگیری کند زیرا آن را برخلاف منافع خود و اتحادیه‌های عضو یوفا می‌داند.

ضمن اینکه جریمه‌های در نظر گرفته شده برای ۹ باشگاه دیگر هم بخشیده شد و نیازی به پرداخت آن‌ها وجود ندارد. اما یوفا تاکید کرد که هر اقدامی که برای جلوگیری از تکرار دوباره این اتفاق و تشکیل احتمالی لیگی خارج از قوانین این اتحادیه انجام خواهد داد و حق شکایت دوباره را برای خود محفوظ می‌داند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی