تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جریمه یک میلیون دلاری شاهزاده ژاپنی برای ازدواج با همکلاسی‌اش

شاهزاده ژاپنی برای ازدواج با همکلاسی قدیمی‌اش مجبور به پرداخت یک میلیون دلار شد. اعضای مونث خانواده امپراتوری موقعیت خود را در پی ازدواج با عوام از دست می‌دهند.

کد خبر: ۱۰۹۶۸۳
۱۵:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

ازدواج شاهزاده ژاپنی با همکلاسی اش

دیدارنیوز ـ به نقل از رویترز، شاهزاده خانم ژاپنی، ماکو قرار است مبلغ یک میلیون دلار برای کنار گذاشتن موقعیت سلطنتی خود بپردازد تا اجازه ازدواج با همکلاسی سابق خود را به دست آورد.

این ازدواج پرحاشیه که سال‌هاست که به تأخیر افتاده بود. دختر ۲۹ ساله امپراتور وقت، آکی هیتو، و همکلاسی‌اش، کی کومورو، نامزدی خود را در سال ۲۰۱۷ اعلام کردند.

ازدواج این دو به دلیل اختلاف‌های مالی بین مادر کومورو و نامزد سابقش به تعویق افتاد. خانواده سلطنتی نیز با ازدواج شاهزاده با فردی معمولی موافق نیستند.

دولت قرار است در صورت پرداخت ۱۵۰ میلیون ین از طرف شاهزاده ماکو با این ازدواج موافقت کند.

یک خبرنگار ژاپنی نیز از پیش‌بینی عروسی قریب الوقوع این دو خبر داد. او اخیرا کومورو را که برای تحصیل به نیویورک رفته دنبال کرده بود و با انتشار جزییاتی از مو‌های بسته شده‌اش سر و صدای زیادی در توییتربه پا کرد.

رسانه‌ها گفته‌اند که این زوج قصد دارند در ایالات متحده زندگی کنند. طبق قانون جانشینی سلطنتی اعضای مونث خانواده امپراتوری موقعیت خود را در پی ازدواج با عوام از دست می‌دهند.

برچسب ها: ژاپن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی